Web Analytics Made Easy - Statcounter

متانت گفت: پس از وقفه ۱۳ ماه پرواز گرگان- کیش در روزهای سه شنبه و جمعه از فرودگاه گرگان از سر گرفته شده است.

«علی متانت» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان گفت: نخستین پرواز  گرگان-کیش با 100 مسافر امروز از فرودگاه گرگان پس از وقفه ۱۳ ماه انجام شد.

 

مدیرکل فرودگاه های استان گلستان ادامه داد: با توجه به تقاضاهای زیادی مردمی برای ایجاد خطوط پروازی گرگان-کیش این پروازها به صورت رفت و برگشت در روزهای سه شنبه و جمعه هر هفته انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متانت افزود: با پیگیری و رایزنی های انجام شده با شرکت قشم ایر به صورت چارتری به مدت یک سال این پروازها انجام خواهد شد.

 

وی بیان کرد: اگر استقبال خوبی از  پرواز گرگان- کیش و بالعکس شاهد باشیم امیدواریم بتوانیم این پروازها را به صورت بلند مدت و دائمی از فرودگاه گرگان پایدار کنیم.

 

مدیرکل فرودگاه های استان گلستان متذکر شد: به صورت میانگین در هر مسیر پروازی 100 نفر از طریق پرواز گرگان- کیش و بالعکس جابه جا می شوند.

 

متانت خاطرنشان کرد: به صورت میانگین در هفته بین 70 تا 80 سورتی پروازی از فرودگاه گرگان اتفاق می افتد که این خط پرواز 4 سورتی پروازی را در هفته به فرودگاه گرگان افزوده است.

 

وی متذکر شد: در حال حاضر از فرودگاه گرگان پروازهایی در طول هفته به مقصد کیش، مشهد مقدس، تهران و زاهدان انجام می شود.

 

مدیرکل فرودگاه های استان گلستان یادآور شد: در آذر ماه 20 هزار مسافر از فرودگاه گرگان جابه جا شدند که  نسبت به سال گذشته 50  درصد در این ماه جابه جایی مسافر افزایش داشته است.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد دهه فجر فهما مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کیش گرگان متانت مدیرکل فرودگاه های گلستان فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۹۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد

به گزارش خبرآنلاین ،محمد کاظم منزوی افزود: برقراری یک پرواز از استانی به استان دیگر پیگیری‌های زیادی می‌طلبد.

وی در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: استاندار چهارمحال و بختیاری پیگیر برقراری سه پرواز شامل شهرکرد - عسلویه و شهرکرد - مشهد و بالعکس و حداقل یک پرواز به خارج از کشور(عتبات عالیات و عمره) مورد نظر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: براساس آخرین پیگیری‌های انجام شده تاکنون پرواز شهرکرد - عسلویه و بالعکس از فرودگاه شهرکرد برقرار شده است.

وی با تاکید براینکه استقبال مردم از برقراری این پرواز می‌تواند موجب ادامه پرواز شهرکرد - عسلویه باشد افزود: نباید به دلیل استقبال نکردن مردم این پرواز (شهرکرد - عسلویه ) غیراقتصادی تلقی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده و در راستای پاسخ به درخواست قشر زحمت کش استان و با حمایت و پیگیری استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پرواز شهرکرد - عسلویه و بالعکس از روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه از فرودگاه شهرکرد از سر گرفته می‌شود.

خدایار باقری هارونی افزود: در این ارتباط ساعت ورود پرواز شهرکرد - عسلویه ۹:۱۵ و ساعت خروج آن نیز ۹:۴۵ است.

وی اظهار داشت: پرواز شهرکرد - عسلویه به وسیله یک فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ مربوط به شرکت هواپیمایی آسمان از فرودگاه شهرکرد انجام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: امید می‌رود با استقبال خوب مردم زمینه افزایش پروازهای بعدی از فرودگاه شهرکرد مهیا شود.

باقری هارونی شرکت‌های هواپیمایی فعال در چهارمحال و بختیاری را شامل آسمان و ماهان عنوان کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898908

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • هفته آینده، نخستین پرواز زائران عمره مفرده از مازندران
  • نخستین پرواز زائران عمره از فرودگاه مشهد انجام شد
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت
  • نخستین پرواز حج تمتع ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می‌شود
  • اعزام چهار هزار و ۱۰۰ نفر از فرودگاه تبریز به سرزمین وحی
  • ۱۳۹۸ زائر از فرودگاه زنجان به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • جزئیات انجام نخستین پرواز حج تمتع از فرودگاه تبریز