Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی متانت عصر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: پرواز کیش بعد از ۱۳ ماه وقفه دوباره در فرودگاه بین المللی گرگان برقرار شد و روزهای سه شنبه و چهارشنبه به صورت رفت و برگشت انجام شده و در صورت استقبال مردم ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص ساعت پرواز گرگان- کیش افزود: این پرواز ساعت ۱۴ و ۴۰ دقیقه از کیش انجام خواهد داشت و ۱۷ و ۲۰ در فرودگاه گرگان به زمین خواهد نشست و ۱۷ و پنج دقیقه هم فرودگاه گرگان را به مقصد کیش ترک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متانت گفت: افزایش خطوط پروازی در دستورکار ما است و بزودی پرواز بندرعباس راه اندازی شده و برای پرواز در مسیرهای اصفهان، شیراز، بندرعباس و استانبول هم در حال رایزنی هستیم.

وی بیان کرد: پروازهای فرودگاه گرگان برنامه ای هستند و کمتر پرواز چارتری داریم و همین امر باعث کاهش قیمت بلیط هم شده است.

متانت ادامه داد: به طور میانگین ۸۰ سورتی پرواز از فرودگاه گرگان انجام شده و مسیرهای پروازی هم به زاهدان، تهران، کیش و مشهد است.

وی با بیان اینکه پرواز تبریز به دلیل عدم استقبال مردم کنسل شد، در خصوص تعداد مسافران گفت که در آذر ماه امسال ۲۰ هزار مسافر جابجا شدند که نسبت به سال قبل رشد ۵۰ درصدی را شاهد بودیم.

کد خبر 4838952

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان بارش برف دهه فجر بوشهر شیراز گرگان تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان قزوین شهرکرد ایلام انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه بیرجند قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۹۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام چهار هزار و ۱۰۰ نفر از فرودگاه تبریز به سرزمین وحی

 آذری با بیان اینکه نخستین پرواز حج تمتع امسال روز ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می‌شود گفت: عملیات رفت زائران خانه خدا تا ۲۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز جزو نخستین ایستگاه‌های هوایی کشور برای اعزام زائران خانه خدا است و عملیات اعزام زائران طبق برنامه اعلام شده انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی گفت: در این عملیات چهار هزار و ۱۰۰ نفر از استان توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) به مدینه منوره اعزام خواهند شد.

آذری ادامه داد: نخستین پرواز حج عمره امسال روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می‌شود و ۱۶ اردیبهشت از جده به فرودگاه تبریز باز خواهد گشت.

در عملیات حج تمتع سال گذشته از فرودگاه تبریز تعداد ۹ هزار و ۲۰۵ نفر از حجاج استان با ۴۲ پرواز اعزام و پذیرش شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • نگاهی به پردرآمدترین مسیرهای پروازی جهان+ اینفوگرافی
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت
  • نخستین پرواز حج تمتع ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می‌شود
  • اعزام چهار هزار و ۱۰۰ نفر از فرودگاه تبریز به سرزمین وحی