Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@05:13:44 GMT

یازدهمین نمایشگاه قطعات خودرو در قزوین گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۹۵۶۰

یازدهمین نمایشگاه قطعات خودرو در قزوین گشایش یافت

در این نمایشگاه با مشارکت ۴۴ شرکت تولیدی و نمایندگان مطرح شرکت ها و توزیع قطعات یدکی محصولات خودرو از استان های قزوین، آذربایجان شرقی،تهران، فارس، همدان، مازندران، گیلان، البرز و اصفهان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قروین در حاشیه مراسم برپایی این نمایشگاه گفت: با توجه به اینکه قزوین از قطب های اصلی در زمینه تولید قطعات یدکی خودرو است، طی سال های اخیر اقدام به برپایی نمایشگاه های تخصصی کردیم که با استقبال فراوانی نیز از سوی تولیدکنندگان این صنعت روبرو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی اصغر حاجی محمدی با بیان اینکه این نمایشگاه تا یازدهم بهمن ماه دایر خواهد بود،افزود: ترمز انواع خودروهای سبک و سنگین، تولید فیلتر انواع خودرو،دستگاههای دیاگ و تجهیزات کامل تعمیرگاهی،قطعات خودروهای سنگین ، تزئینات خودرو و روان کننده های کلاچ اتوماتیک از جمله تجهیزات به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه است.
وی افزود: ارائه قابلیت ها و توانمندی های مشارکت کنندگان،  افزایش اطلاعات متخصصان و علاقمندان این صنعت، ایجاد فرصت برای صنعت گران خلاق جهت معرفی آخرین محصولات و تولیدات بخش های مرتبط با تولید قطعات و برقراری ارتباط مستقیم جهت تامین نیاز از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
حاجی محمدی یادآور شد: یازدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو ، لوازم و تجهیزات وابسته در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین دایر است.

برچسب‌ها خودرو استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خودرو استان قزوین خودرو استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۹۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در برج مسکونی ۱۸ طبقه در تهران+ عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش‌سوزی در برج مسکونی ۱۸ طبقه در پایتخت مهار شد و طی این حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در یک برج مسکونی اظهار کرد: این حادثه در میدان ساحل، خیابان نیما یوشیج امروز_ سه‌شنبه‌هفتم فروردین_ ساعت ۰۰:۰۴ بامداد به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله چهار ایستگاه به همراه تجهیزات پشتیبانی خودرو تجهیزات تنفسی و نردبان هیدرولیکی به محل اعزام و در مدت زمان سه دقیقه در محل حضور داشتند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: از بعضی طبقات این برج مسکونی ۱۸ طبقه دود متصاعد می‌شود، آتش نشانان به همراه تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده کردند در طبقه منهای دو که چندین دستگاه خودرو وجود داشته، یک دستگاه خودرو سواری برلیانس از قسمت اتاق دچار آتش‌سوزی شده و تمام اتاق شعله‌ور و آتش در حال سرایت به موتور خودرو بوده است.

وی ادامه داد: آتش به خودروهای دیگر در حال سرایت و دود به طبقات بالایی نفوذ کرده بود، بنابراین تعدادی از ساکنان به کمک آتش‌نشانان به محل امن منتقل شدند.

ملکی خاطرنشان کرد: در نهایت حریق اطفا و از گسترش آن به اطراف جلوگیری شد، همچنین طی این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم و ساعت ۳:۳۲ عملیات اطفا پایان یافت.

کد خبر 739245

دیگر خبرها

  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • حضور بیش از ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • واردات انواع تجهیزات و قطعات راهبردی به مجتمع بندری امام خمینی
  • حضور بیش از ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • تخصیص بیشترین ارز برای واردات خودرو و قطعات
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های صنعت نفت در مترو
  • گشایش هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • منظور: بودجه ۱۴۰۳ بدون کسری است/ بیشترین تخصیص ارز برای واردات خودرو و قطعات صورت گرفته است +فیلم
  • کیفیت خدمات و تیراژ قطعات یدکی سایپا افزایش می یابد
  • آتش‌سوزی در برج مسکونی ۱۸ طبقه در تهران+ عکس