Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هافبک منچسترسیتی بعد از امضای قرارداد جدید با این باشگاه گفت: تمرکز من حالا روی این است که به موفقیتم در این تیم ادامه دهم. تاریخ انتشار: 19:09 - 08 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۱۴۴۷

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، باشگاه منچسترسیتی اعلام کرد در پی توافق با فرناندینیو، قرارداد این بازیکن را یکساله تمدید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد قبلی این هافبک برزیلی در پایان فصل جاری به پایان می‌رسید و او حالا با امضای قرارداد جدید خود را تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۱ به این تیم انگلیسی متعهد کرد.

فرناندینیو ۳۴ ساله که این فصل در ۲۶ بازی برای منچسترسیتی به میدان رفته، در خصوص تمدید قرارداد به سایت رسمی این باشگاه انگلیسی گفت: این بهترین خبر ممکن برای من است. می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و نشان دهم که چقدر قدردان هم‌تیمی‌هایم و کادرفنی من‌سیتی هستم. بدون آنها این توافق برای تمدید قرارداد حاصل نمی‌شد، به همین خاطر از آنها تشکر می‌کنم.

وی افزود: از لحظه لحظه حضورم در منچسترسیتی لذت برده‌ام. هرگز انتظار شکل گرفتن چنین رابطه فوق‌العاده‌ای را با این باشگاه و هوادارانش را نداشتم، اما این اتفاق رخ داد و بابت تک‌تک این روز‌ها خدار را شکر می‌کنم. هواداران ما فوق‌العاده هستند و خوشحالم که می‌توانم یکسال بیشتر برای آنها بازی کنم. عشق و اشتیاق هواداران را حس می‌کنم و همین به من برای ادامه کار انگیزه می‌دهد.

هافبک برزیلی آبی‌های شهر منچستر در پایان خاطرنشان کرد: تمرکز من حالا روی این است که به موفقیتم در این تیم ادامه دهم. دوران حضور من در منچسترسیتی همراه با قهرمانی‌هایی بوده، اما زیرنظر پپ گواردیولا این امر شتاب گرفته‌ایم.

بیشتر بخوانید:
گواردیولا: لیورپول خارق‎العاده است

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: منچسترسیتی منچسترسیتی فرناندینیو پپ گواردیولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۹۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی وست‌هم از عملکرد کالوین فیلیپس؛ هافبک انگلیسی به منچسترسیتی باز می‌گردد

کالوین فیلیپس انتظارات وست هم را هم برآورده نکرده است!

طرفداری | به گزارش فلوریان پلتنبرگ، وست هم از عملکرد کالوین فیلیپس طی دو ماه اخیر ناراضی بوده و تمایلی به خرید این بازیکن در تابستان ۲۰۲۴ ندارد؛ به همین علت هافبک انگلیسی در پایان فصل جاری به منچسترسیتی باز خواهد گشت.

هرچند هیچ بند خریدی در قرارداد قرضی فیلیپس با وست هم وجود ندارد، اما منچسترسیتی امیدوار بود که این بازیکن در ترکیب چکش‌ها بدرخشد و بتواند او را در تابستان پیش رو به فروش برساند. 

گفتنی است کالوین فیلیپس ۲۸ ساله تا سال ۲۰۲۸ با منچسترسیتی قرارداد دارد و در فصل جاری تنها ۳۰۴ دقیقه (۹ بازی) برای وست هم به میدان رفته است.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • مذاکره پنهانی باشگاه پولدار لیگ برتری با ستاره‌های پرسپولیس | خطر بزرگ مهاجرت ستاره‌ها از قرمزهای پایتخت
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس
  • جزئیات مذاکره پرسپولیس برای تمدید قرارداد اوسمار ویرا
  • نارضایتی وست‌هم از عملکرد کالوین فیلیپس؛ هافبک انگلیسی به منچسترسیتی باز می‌گردد
  • تیاگو سیلوا: کمتر بازیکنی را می‌توانید پیدا کنید که در ۳۹ سالگی، هم‌چنان در بالاترین سطح بازی کند