Web Analytics Made Easy - Statcounter

دقیقه 9 - گل اول استقلال به الریان توسط شیخ دیاباته: خطای مدافع قطری ها روی ریگی در بهترین نقطه پشت محوطه جریمه، کاشته عالی را نصیب وریا غفوری کرد تا کاپیتان توپ را با ضربه ای عالی به تیر عمودی دروازه بکوبد و در ریباند، شیخ دیاباته مقابل دروازه خالی گلزنی کرد.

 

دو تیم استقلال تهران و شهرخودرو مشهد پس از بحران های عجیب ای اف سی برای سلب میزبانی آسیایی، امشب در دور دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در خانه دو باشگاه قطری به میدان رفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تابناک ورزشی، آبی‌ها با هدایت فرهاد مجیدی برای رسیدن به مرحله گروهی اکنون در دوحه باید از سد تیم الریان قطر عبور کنند و شهرخودرو نیز در زمین السیلیه مقابل میزبان ایستاده است.

ترکیب اولیه استقلال برای دیدار مقابل الریان قطر:

سیدحسین حسینی، هروویه میلیچ، شاهین طاهرخانی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، وریا غفوری، فرشید باقری، علی کریمی، مسعود ریگی، شیخ دیاباته و مهدی قائدی

ترکیب اولیه شهرخودرو مقابل السیلیه قطر:

مهدی رحمتی، علی نعمتی، محمد حسینی، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، محمد فرامرزی، حسن جعفری، میلاد سرلک، سعید صادقی، حسین مهربان و محمدرضا خلعتبری

منبع: تابناک

کلیدواژه: ایام فاطمیه امیر تتلو کوبی برایانت طرح گام کروناویروس علی دیواندری محمدرضا شجریان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر گزارش زنده استقلال شیخ دیاباته قطر الریان نتیجه زنده لیگ قهرمانان آسیا پلی آف ایام فاطمیه امیر تتلو کوبی برایانت طرح گام کروناویروس علی دیواندری محمدرضا شجریان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۹۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم‌شکنی ایران در ترکمنستان با طعم صعود

تیم ملی فوتبال ایران در جریان مرحله مقدماتی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶، ترکمنستان را یک بر صفر شکست داد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در جریان هفته چهارم مرحله دوم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶، از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه عشق‌آباد مهمان ترکمنستان بود که این دیدار با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید.

ترکمنستان صفر - ایران یک

گل‌ها: مهدی قایدی در دقیقه ۵+۴۵ برای ایران.

کارت زرد: محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقیقه ۳۹ از ایران و دوردیف در دقیقه ۳۷ و در دقیقه ۴۰ از ترکمنستان.

کارت قرمز: -

ترکیب ایران: حسین حسینی، شجاع خلیل‌زاده، رامین رضاییان، محمدحسیی کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت‌الهی، محمد قربانی (۶۹ امید نورافکن)، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قایدی (۶۹ علی قلی‌زاده) و مهدی طارمی.

ترکیب ترکمنستان: رستم آهالیف، جلدیف، واچمیرات آناگولیف، باسیموف، قربانوف، میرزا بیک‌نظروف، تیمور چاریف، تیمور بایوف، ارسلان امانوف، دیدار دوریدیف و عبدالرحمانوف.

شرح گل:

در دقیقه ۵+۴۵، روی ارسال بلند محمد حسین کنعانی‌زادگان، درون محوطه جریمه ترکمنستان مهدی طارمی با سر پاس زیبایی را برای قایدی ارسال کرد و این بازیکن هم با شوت پای راست دروازه ترکمنستان را باز کرد.

تیم ملی ایران با این برد در گروهش ۱۰ امتیازی شد و به همراه ازبکستان، ضمن صعود به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی، به مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ نیز صعود کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چه می‌ شد اگر مهدی قائدی و محمد محبی در استقلال می‌ماندند | چی می شد اگه...
  • انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶| ترکمنستان صفر ایران یک/ صعود تیم ملی به دور سوم با پیروزی در «شِبه آسفالت» عشق آباد+فیلم
  • طلسم‌شکنی ایران در ترکمنستان با طعم صعود
  • برتری یک نیمه‌ای ایران مقابل ترکمنستان در زمین خراب عشق آباد
  • برتری ایران مقابل ترکمنستان در نیمه نخست
  • انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶| برتری یک نیمه ای ایران مقابل ترکمنستان با گلزنی قائدی
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان مشخص شد/ شماره یک خارج شد
  • ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان
  • اعلام ترکیب تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان