Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، هادی حق شناس استاندار گلستان گفت: مردم گلستان وظیفه خود می دانند که بخشی از کمک ها و محبت های مردم ایران و خصوصا مردم سیستان و بلوچستان در سیل ابتدای سال در گلستان را جبران کنند.

او افزود: تاکنون بیش از ۱.۵ میلیارد تومان کمک مردمی شامل البسه، مواد خواراکی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در استان جمع آوری و برای مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شده است.

حق شناس گفت: مردم استان می توانند کمک های خود را به هلال احمر تحویل دهند تا نیازهای اولیه مردم مناطق سیل زده تأمین شود.

همچنین هروی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان اعلام کرد: جمع مبلغ کمک های نقدی مردم نوع دوست گلستان از دی ماه تا به امروز بیش از ۶۱۳ میلیون ریال بوده است.

او ادامه داد : امروز شاهد ارسال ۲ دستگاه تریلی و ۲ دستگاه کامیون شامل مواد غذایی و بهداشتی هستیم.

اولین محموله امدادی جمعیت هلال احمر استان در قالب ۱۰۰۰ بسته مواد غذایی یک ماهه و ۱۰ تن برنج و ۷ کامیون کمکهای غیر نقدی داوطلب جمعیت هلال احمر به استان سیستان و بلوچستان ارسال شده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل سیستان و بلوچستان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۹۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: اسکان موقت حادثه‌دیدگان، توزیع اقلام زیستی با حضور ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال انجام است و با تمام امکانات در خدمت مردم عزیز جنوب سیستان و بلوچستان خواهیم بود.

یعقوب سلیمانی امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان افزود: در پی سیلاب و آبگرفتگی در ۱۳ شهر و ۲۸۹ روستا در جنوب استان، هلال‌احمر بصورت امداد زمینی و هوایی در حال خدمات رسانی هستند.

وی تاکید کرد: امدادرسانی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان از طریق امداد زمینی و هوایی از ۲۸ فروردین ماه شروع شده و ادامه دارد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: هم اکنون ۲ بالگرد در سیستان و بلوچستان در حال فعالیت هستند و با ۲۰۰ سورتی پرواز برای بیش از ۱۱ هزار خانوار اقلام زیستی توزیع کرده است.

وی تصریح کرد: تا زمانی که مردم جنوب سیستان و بلوچستان به کمک نیاز داشته باشند امداد و نجات انجام خواهد شد.

سلیمانی بیان کرد: امدادرسانی از طریق قایق و خودروهای سنگین هم در حال انجام است و تلاش خواهیم کرد بهترین روند امدادرسانی را ارائه دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان