Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال الریان قطر و استقلال ایران در مرحله سوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا با برتری نماینده ایران همراه شد. ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال الریان قطر و استقلال در مرحله سوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:45 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف هم رفتند که نیمه آن با گل‌های شیخ دیاباته (9) و مهدی قائدی (40) به سود استقلال به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب الریان: فهد یونس، محمد جمعه، لی جائه، دامی تراواری، گابریل میرکادو، احمد عبدالمقصود، فرانک کوم، عبدالعزیز حاتم، موفق عوض، تاباتا و یاسین براهیمی.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، هروویه میلیچ، شاهین طاهرخانی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، وریا غفوری، فرشید باقری، علی کریمی، مسعود ریگی، شیخ دیاباته و مهدی قائدی.

داور: توجو مینورو از ژاپن

دقیقه 5: شوت فرشید باقری از پشت محوطه جریمه الریان را فهد یونس در آغوش گرفت.

دقیقه 9: استقلال صاحب ضربه ایستگاهی شد که ضربه وریا غفوری به تیر دروازه برخورد کرد و در ادامه شیخ دیاباته توانست دروازه الریان را باز کند.

دقیقه 13: ارسال توپ به محوطه جریمه استقلال ضربه سر تاباتا را به دنبال داشت که سیدحسین حسینی آن را گرفت.

دقیقه 18: پاس عمقی تاباتا می‌رفت که موقعیت خطرناکی برای الریان ایجاد کند، اما مدافعان استقلال مانع رسیدن توپ به مهاجمان تیم میزبان شدند.

دقیقه 24: ضربه ایستگاهی مهدی قائدی را دیاباته با سر زد که با اختلاف کمی از بالای دروازه الریان راهی اوت شد.

دقیقه 38: شوت از راه دور مسعود ریگی از کنار دروازه الریان به بیرون رفت.

دقیقه 40: توپ‌ربایی علی کریمی از بازیکنان الریان باعث شد تا مهدی قائدی پاس عمقی به دیاباته بدهد و مهاجم مالی استقلال به محوطه جریمه ارسال کرد و قائدی کوتاه قامت با ضربه سر دومین گل استقلال را به ثمر برساند.

حاشیه دیدار الریان - استقلال| حضور هواداران ایرانی در ورزشگاه

انتهای پیام/

R1015150/P1015145/S3,27/CT7 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان آسیا استقلال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استقلال لیگ قهرمانان آسیا استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن در بازی هفته سی‌ام لیگ فرانسه از لیون میزبانی کرد و با نتیجه پرگل 4-1 برنده شد.

ویدئو: 330683

پی‌اس‌جی که در دو بازی از سه گذشته خانگی مقابل لیون شکست خورده بود و در این بازی با روحیه بالا ظاهر شد تا حریفش را شکست دهد.

حملات میزبان موجب شد تا دروازه لیون خیلی زود باز شود. پس از پاس بردلی بارکولا به محوطه جریمه، ویتینیا سعی کرد توپ را به سمت دروازه ارسال کند که پس از برخورد با نمانیا ماتیچ وارد دروازه شد و در دقیقه 3 پاری سن ژرمن جلو افتاد.

این گل برنامه‌های لیون را بهم ریخت و تیم میهمان خیلی زودتر گل دوم را دریافت کرد. در دقیقه 6 ارسال کرنر توسط بارکولا با ضربه سر لوکاس برالدو همراه شد و دور از دستان دروازه‌بان به گل تبدیل شد.

بازی بعد از دو گل زودهنگام پاری سن ژرمن با افت قابل توجهی همراه شد و دو تیم بازی را خیلی متعادل دنبال می‌کردند تا اینکه یک تکل دروازه لیون را نجات داد. تکل به موقع اوبِرین مانع از رسیدن شوت پرقدرت رندال کولو موآنی به سمت دروازه شد.

لیون از شوک دو گل زودهنگام خارج نشده بود و بیشتر در تلاش بود گل‌های دیگری دریافت نکند که همین موضوع پی‌اس‌جی را بیشتر به سمت دروازه نزدیک می‌کرد.

در دقیقه 33 روی سانتر دقیق اشرف حکیمی به فضای بین مدافعان لیون، گونچالو راموس موفق شد با ضربه سر دروازه حریف را باز کند و سومین گلزن این بازی باشد.

در دقیقه 34 یکبار دیگر میزبان فرصت گلزنی داشت اما ضربه خطرناک بارکولا روی ارسال اشرف حکیمی به تیرک برخورد کرد و دور شد. برخلاف جریان بازی این لیون بود که به گل رسید!

ارنست نوآما بعد از پاس میتلند نیلز به سمت محوطه جریمه پی‌اس‌جی حرکت کرد و درحالیکه مدافعان برای مهار او تلاش نمی‌کردند او موفق شد با ضربه پای چپ توپ را دور از دستان جانلوئیجی دوناروما به گل تبدیل کند.

نیمه اول تماشایی دنبال می‌شد و لیون به دنبال کاهش تفاضل بود و در دقیقه 39 ضربه خطرناک نوآما این بار به تیرک عمودی برخورد کرد و بلوکه شد. این حملات موجب نشد که پی‌اس‌جی دلسرد شده و دست از حمله بکشد.

روی صدحمله سریع ویتینیا توپ را را به وارن زئیر-امری پاس داد و او در فضای خالی به مارکو آسنسیو پاس داد که او هم ترجیح داد توپ را در نزدیکی دروازه خالی دور از دستان دروازه‌بان به سمت راموس بفرستد تا او را ضربه پای راست دبل کند.

پاری سن ژرمن با این نتیجه پرگل نیمه اول را به پایان رساند و با روحیه بالا به رختکن رفت.

لیون نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و اتفاقات نیمه اول را فراموش کرده بود تا با فشار بیشتری به سمت دروازه پی‌اس‌جی برای تغییر نتیجه تلاش کند. در دقیقه 55 ضربه خطرناک به سمت دروازه را دوناروما با یک واکنش دیدنی مهار کرد.

مکسنس کاکورت در دقیقه 63 یک فرصت خطرناک دیگر را روی دروازه میزبان ایجاد کرد و دوناروما بار دیگر دروازه‌اش را نجات داد.

لوئیس انریکه که را تفاضل شکل گرفته کسب سه امتیاز را ممکن می‌دید با نزدیک شدن به اواسط نیمه دوم چند تعویض دفاعی انجام داد تا هم به بازیکنان اصلی استراحت دهد و هم برتری تیمش را حفظ کند.

با این تغییرات لیونل نتوانست موقعیت اثرگذار دیگر را خلق کند و پی‌اس‌جی هم بازی را بیشتر در میانه میدان دنبال می‌کرد تا از فشار به سمت دروازه اش جلوگیری کرده و هم بازی را اینطور مدیریت کند.

لیون تا پایان اثر خاصی روی نتیجه بازی نداشت تا شکست را پذیرفته و پاری سن ژرمن 66 امتیازی شد. صدرنشین اکنون با 11 امتیاز اختلاف نسبت به موناکو رده دومی فاصله کمتری با قهرمانی در لیگ فرانسه دارد.

دیگر خبرها

  • شکست رُم در شب گلزنی سردار
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • کامبک دقیقه۹۰ رئال با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ بارسا هر سه ال‌کلاسیکو را باخت!
  • پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی
  • برتری ۴ گله شباب الاهلی در شب گلزنی عزت‌اللهی و پاس گل قائدی
  • پیروزی سخت ایران مقابل بحرین در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴
  • صعود تیم ملی فوتسال با وجود نمایشی ضعیف مقابل تیم ۷۸ جهان
  • برتری 3-1 اینتر مقابل بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2010/4/20) / فیلم
  • صدر جدول دوباره به استقلال رسید