Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شهاب الدین منتظمی مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش گفت: سازمان دامپزشکی کشور در اطلاعیه‌ای رسمی علت تلفات پرندگان وحش میانکاله را بوتولیسم اعلام کرد.

شهاب الدین منتظمی اظهار کرد: طبق اعلام رسمی سازمان دامپزشکی کشور مبنی بر بررسی‌های همه جانبه بعمل آمده از رخداد تلفات بالای پرندگان زمستان گذران در پناهگاه حیات وحش میانکاله واقع در استان مازندران در پنج روز گذشته بر اساس تحلیل یافته‌های اپیدمیولوژیکی و نتایج آزمایشگاهی حاصل از بررسی‌های میدانی، علت تلفات رخ داده بوتولیسم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان گفت: با توجه اعلام رسمی این موضوع توسط سازمان دامپزشکی، اقدامات بهداشتی، مهار و مختومه‌کردن رخداد در منطقه توسط سازمان دامپزشکی کشور و سازمان حفاظت از محیط زیست عملیاتی شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست میانکاله پرندگان مهاجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۹۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز کسب و کار‌ها با دستورالعمل‌های جدید از امروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  نوروزی، رئیس سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه براساس مصوبه هیئت مقررات زدایی، از امروز باید دستورالعمل‌های جدید در درگاه ملی مجوز‌ها بارگذاری شود گفت: سازمان دامپزشکی حذف قانون سابق فواصل و حرایم بهداشتی اعلام و آن را به استان‌ها ابلاغ کرده است.
بعد از ۵۰ سال در جلسه‌ای ۴ ساعته در سازمان دامپزشکی کشور با حضور همه دست اندرکاران و صاحب نظران قانون فواصل بهداشتی بازنگری شد و تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار و مشارکت مردمی نتیجه این جلسه بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



 

دیگر خبرها

  • طرح پتروشیمی «میانکاله» دیگر وجود ندارد
  • سرانه 7 کیلوگرمی گوشت قرمز در سال
  • شرایط واردات گوشت قرمز و دام از ۷ کشور فراهم شد
  • ثبت ۳۴ هزار مورد کشفیات مربوط به محیط زیست طی سال گذشته
  • کسب رتبه نخست فارس در حوزه کشفیات صید و شکار / افزایش ۹ درصدی کشفیات محیط زیست
  • برخورد قضایی با پرنده فروشان دوره گرد در بافق
  • صدور مجوز کسب و کار‌ها با دستورالعمل‌های جدید از امروز
  • (ویدئو) دوستی منحصر به فرد طوطی‌ کاکلی سیاه با یک شهدطوطیک
  • دامداران و عشایر گنبکی، مراقبت‌های لازم پس از سیل را مد نظر داشته باشید
  • (ویدئو) دوستی منحصر به فرد طوطی‌کاکلی سیاه با یک شهدطوطیک