Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@10:22:49 GMT

یک مدافع برزیلی به تراکتور پیوست

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۹۹۳۴

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی راکتور، جفرسون یوری مدافع ۲۴ ساله برزیلی پس از حضور در تمرینات تراکتور و تأئید کادرفنی تیم، با عقد قراردادی به مدت دو و نیم فصل توسط مدیریت و تیم معاونت حقوقی باشگاه، به تراکتور پیوست.

این قرارداد، با توجه به شرایط حاکم بر محدودیت‌های ناشی از تحریم کشور در زمینه نقل‌وانتقال پول و بر اساس قوانین و مقررات فیفا منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن، سال‌ها در تیم آکادمیکای پرتغال بازی کرده و در ۶۹ بازی که پیراهن تیمش را بر تن کرده، آمار پنج گل و سه پاس گل را ثبت کرده است.

جفرسون یوری به عنوان سهمیه‌ی فیفا جذب تراکتور شده و پیش از این با حضور در تست‌های پزشکی و تمرینات تیم، توانسته نظر مثبت کادر فنی را جذب کند.

گفتنی است؛ باشگاه تراکتور، اقدامات لازم را برای صدور آی تی سی این بازیکن در اسرع وقت، انجام می‌دهد و هواداران نگران این موضوع نباشند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۹۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی سیلوا با چلسی در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و این بازیکن دیگر تمایلی به حضور در سطح اول فوتبال اروپا ندارد و امیدوار است که بتواند فوتبالش را در کشور خودش به پایان برساند.

چند باشگاه برزیلی امیدوار بودند که بتوانند این ستاره چلسی را به عنوان بازیکن آزاد را به صورت رایگان در پایان فصل لیگ برتر انگلیس به خدمت بگیرند و حالا سایت گل خبر داده است که فلومیننزه با او به توافق شفاهی رسیده است.

این بازیکن به مدیران این باشگاه وعده داده است که در پایان فصل و در تاریخ ۳۰ ژوئن پس از پایان مهلت قراردادش با آبی‌های لندن به صورت رسمی به این باشگاه ملحق خواهد شد و از فصل آینده با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت.

سیلوا پس از شکست چلسی در نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی برابر منچسترسیتی به صورت رسمی اعلام کرد که تصمیمش را برای آینده گرفته اما جزئیاتی درباره این موضوع منتشر نکرد و حالا رسانه‌های برزیلی و انگلیسی فاش کردند که او در یک قدمی بازگشت به برزیل قرار دارد.

دیگر خبرها

  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی/ سیلوا به تراکتور نمی‌رسد
  • خبر بد برای نکونام و استقلال قبل از بازی با تراکتور