Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان نفت مسجد سلیمان پیروزی مقابل همنام آبادانی را نشانه قدرت تیمش می داند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم نفت مسجدسلیمان در دیدار خانگی موفق به شکست تیم صنعت نفت آبادان شد، در این دیدار علیزاده و سینگ برای تیم تارتار گلزنی کردند. صادق صادقی هافبک و کاپیتان تیم نفت مسجدسلیمان درباره این دیدار اینچنین گفت:

نمایش خیلی خوبی ارائه کردیم و فکر می‌کنم همه و حتی دوستان آبادانی که بازی را دیدند، می گویند حق ما برد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو گل در این دیدار زدیم و هنوز هم می‌توانستیم به گل برسیم. تیم صنعت نفت آبادان موقعیت خاصی نداشت و فکر می‌کنم آنها مثل همیشه نبودند.

وی ادامه داد:

شاید عده‌ای این مسأله را از شانس ما بدانند اما اصلا بحث شانس نیست، ما با برنامه بازی کردیم. نقاط ضعف و قوت آنها را می‌دانستیم و تلاش بسیار کردیم تا صحبت‌های آقای تارتار را در زمین اجرا کنیم. این برد شیرین هم به مردم خوب و خونگرم مسجدسلیمان تقدیم می‌کنیم که تنها دلخوشی‌شان همین تیم است و این مدت حسابی پشت تیم ما بودند.

صادق صادقی درباره تغییرات زیادی که در نیم‌فصل داشتند گفت:

فکر می‌کنم شاکله اصلی تیم حفظ شده است، ما همان تیم گردن‌کلفت نیم‌فصل اول لیگ هستیم و در هیچ دیداری هدفی جز پیروزی نخواهیم داشت. قطعا و قطعا برای برد در دیدارهای پیش‌رو تلاش می‌کنیم. بازی‌های ما سخت است اما هدف ما رسیدن به بالای جدول و کسب سهمیه آسیایی است.

صادق صادقی در انتها درباره دیدار با استقلال در ورزشگاه آزادی تهران گفت:

خاطره خوبی این فصل در ورزشگاه آزادی داشتیم، استقلال تیم قدرتمندی است، برای آنها در دیدار با الریان آرزوی موفقیت می‌کنم چراکه نماینده ایران هستند. در دیدار با استقلال نیز به دنبال برد خواهیم بود و قطعا کادرفنی برنامه ریزی خوبی کرده و در میدان آن را به نمایش خواهیم گذاشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان صادق صادقی تیم نفت مسجدسلیمان تیم صنعت نفت آبادان تیم صنعت نفت آبادان تیم نفت مسجدسلیمان صادق صادقی کاپیتان تیم نفت مسجدسلیمان نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۰۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردن‌کلفتی و اظهارات توهین‌آمیز شهردار فردیس به کارگران معترض! | فیلم

شهردار فردیس کرج به کارگرانی که سه ماهه حقوق نگرفتند گفت: همه‌تان را یک ساعته تسویه حساب و اخراج می‌کنم. نیرو در شهر زیاد است. او در ادامه خطاب به یکی از کارگران گفت: شما دست من رو بوسیدید که داخل آمدید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) دیگر کسی این دولت را گردن نمی‌گیرد، حتی مسعود‌های ده نمکی!
  • دیگر کسی این دولت را گردن نمی‌گیرد ، حتی مسعودهای ده‌نمکی‌ (فیلم)
  • کاپیتان استقلال با شکایت فراجا به دادسرا رفت
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • برایان دنیلسون مقابل ویل آسپری؛ بازی رویایی پایانی تلخ داشت
  • (عکس) سفر به ایران قدیم؛ بازیگر فرانسوی درباره ایران چه گفت؟
  • سفر به ایران قدیم؛ بازیگر فرانسوی نقش ملکه سبا در بندرعباس درباره ایران چه گفت؟ (+عکس)
  • گردن‌کلفتی و اظهارات توهین‌آمیز شهردار فردیس به کارگران معترض! | فیلم