Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، حسین خبیری عضو قدیمی باشگاه پرسپولیس، در اقدامی جنجالی، استوری اینستاگرامی زیر را در فضای مجازی منتشر کرد تا بر فضای حاشیه‌ای میان پرسپولیس و تراکتور اضافه کند:

 

 

451

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: حسین خبیری تراکتورسازی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۰۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها

به گزارش ورزش سه، ذوب آهن در چارچوب مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر موفق شد در اراک به پیروزی برسد؛ بردی که نمی‌توان در آن درخشش فریبرز گرامی مدافع این تیم را نادیده گرفت. فریبرز گرامی که در تیم منتخب این هفته لیگ برتر هم قرار گرفته، درباره مصاف با آلومینیوم به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی خوبی بود و خوب پیش رفت. نیمه اول نتوانستیم آنطور که می‌خواستیم در زمین ظاهر شویم که شاید علتش خستگی بچه‌های تیم بود. البته طبیعی هم بود، چرا که در یک بازه 12 روزه سه بازی پشت سر هم داشتیم. باز هم خدا را شکر در نیمه دوم شرایط ما خیلی بهتر شد و خصوصا با تعویض‌هایی که داشتیم، روند بازی ما دگرگون شد.

وی درباره وضعیت ذوب آهن توضیح داد: تیم در شرایط مطلوبی قرار دارد. علی‌رغم نمایش خوبی که در این چند بازی اخیر داشتیم، آنطور که باید به حق‌مان نرسیدیم. ما حداقل می‌توانستیم 7 امتیاز دیگر در این مدت بیشتر داشته باشیم. نکته مهم این است که تیم ما به روند خوبی رسیده و آن را ادامه می‌دهد. مدتی بود که همه اعضای تیم مخصوصا آقای ربیعی تحت فشار خاصی بودند. خدا را شکر با این برد توانستیم از این فشار خارج شویم.

مدافع ذوب آهن درباره شرایط حاکم بر ذوب‌آهن عنوان کرد: جو حاکم بر ذوب آهن خیلی خوب است. من خودم فکر نمی‌کردم اینقدر زود بتوانم با بقیه ارتباط بگیرم اما این اتفاق افتاد و بچه‌های ذوب آهن ثابت کردند که هم از نظر اخلاقی و هم از نظر فنی بی‌نظیر هستند. درباره شرایط مالی ذوب آهن هم باید بگویم که خدا را شکر، می‌گذرد. شاید در حد انتظار خودم نباشد اما بد هم نیست.

او با تقدیر از طرفداران ذوب‌آهن گفت: هواداران ذوب آهن واقعا این تیم را دوست دارند. طبیعی است که وقتی تیمی چند بازی نتیجه نگیرد، هوادارانش دلسرد شوند ولی طرفداران ذوب آهن ثابت کردند اینگونه نیستند. همین بس که در بازی اراک تا لحظه آخر حمایت کردند و خدا را شکر توانستیم مزد این حمایت را بگیریم. از آنها می‌خواهم در بازی با نساجی هم تیم را تنها نگذارند و خیلی به حضورشان در ورزشگاه نیاز داریم تا بتوانیم لیگ را با بهترین رتبه به پایان برسانیم.

گرامی درباره دیدار با تراکتور در جام حذفی عنوان کرد: ما نگاه خاصی به جام حذفی داریم. شاید تراکتور اخیرا نتایج خوبی نگرفته اما فوتبال خیلی خوبی را ارائه داده است. تراکتور حریف سرسختی است و با حمایت پر شور هوادارانش کار سختی خواهیم داشت. قطعا آنها به دنبال قهرمانی جام حذفی هستند ولی ما هم با انگیزه مضاعف به میدان خواهیم رفت تا انشاالله نتیجه لیگ را مقابلشان تکرار کنیم.

دیگر خبرها

  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • استوری مهدی کوشکی برای ترانه علیدوستی جنجالی شد
  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!
  • عکس‌| استوری باشگاه پرسپولیس برای جواد کاظمیان
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • محمدجواد حسین نژاد به بازی با پرسپولیس نمی‌رسد
  • استوری عجیب و جنجالی مهدی کوشکی برای ترانه علیدوستی + عکس
  • عربستان ۴ سلبریتی جنجالی‌اش را نقره‌ داغ کرد
  • قانون جنجالی پابرجاست؛ استقلال و پرسپولیس باید پیروی کنند!