Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازار خودرو این هفته را با افزایش قیمت‌ها آغاز کرد، اما این افزایش قیمت‌ها برای همه خودرو‌ها ادامه دار نبوده است و قیمت برخی خودرو‌ها مثل وانت آریسان و سمند ال ایکس دنده‌ای ثابت مانده است.

قیمت برخی خودرو‌ها از جمله پژو ۲۰۰۸ نزدیک به ۷ میلیون تومان افزایش یافته و به ۴۰۷ میلیون تومان رسیده است و قیمت خودرو ۲۰۶ تیپ ۲ فول نیز ۱ میلیون تومان افزایش یافته است و به ۹۶ میلیون تومان رسیده است و قیمت ۲۰۶ تیپ ۵ فول نیز ۱ میلیون تومان افزایش یافته است و به ۱۱۴ میلیون تومان رسیده است و قیمت پژو پارس ساده نیز ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان افزایش یافته است و به ۱۱۰ میلیون تومان رسیده است و قیمت دنا معمولی نیز ۱ میلیون تومان افزایش یافته است و به قیمت ۱۳۱ میلیون تومان رسیده است و قیمت کیا سراتو مونتاژ نیز با ۷ میلیون افزایش به ۳۶۰ میلیون تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت خودرو پراید ۱۱۱ اس‌ای نیز ۴۰۰ هزار تومان کم شده است و به ۶۰ میلیون تومان رسیده است و قیمت پراید ۱۳۱ اس‌ای نیز ۷۰۰ هزار تومان کاهش یافته است و به ۵۵ میلیون تومان رسیده است و قیمت پژو ۴۰۵ جی ال ایکس نیز ۵۰۰ هزار تومان کاهش یافته است و به ۸۶ میلیون تومان رسیده است و قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک نیز ۳ میلیون کاهش یافته است و به ۱۸۲ میلیون تومان رسیده است.

آخرین قیمت خودرو‌ها در جدول زیر آمده است:

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قیمت خودرو خودروسازان بازار خودرو افزایش قیمت خودرو خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۰۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ بهادری جهرمی: افزایش قیمت بدون مبنا گران فروشی است

سخنگوی دولت در نشست خبری: ارز تخصیصی به حوزه کالاهای اساسی ۲۸۵۰۰ تومان است لذا گران فروشی هایی که در بازار به بهانه های دیگر صورت گرفته است مصداق تخلف گران فروشی است.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ بهادری جهرمی: افزایش قیمت بدون مبنا گران فروشی است
  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است
  • رونمایی از پشت پرده گرانی خودرو
  • پژو پارس، ۱۵۰میلیون تومان گران شد/ وزیر صمت واکنش نشان داد
  • شورای رقابت قیمت گذار خودرو نیست/ ثبت ۲ هزار شکایت از خودروسازان
  • رسیدگی به ۲ هزار شکایت از خودروسازان در شورای رقابت
  • نوسان قیمت سکه در کانال ۴۳ هزار تومان
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۳۰ : ۱۱
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ دنا گران شد
  • قیمت پژو پارس امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳