Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه کارمندان دولت باید پاسخگوی انقلاب و نظام اسلامی باشند، گفت: مسئولان اجرایی استان در ایام الله دهه فجر برکات، دستاوردها و خدمات ارزنده نظام و انقلاب را به طور منصفانه برای مردم تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین «سید نصیر حسینی» امروز (۸ بهمن) در نشست کارگروه های اجرایی بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت : انقلاب اسلامی ایران الهی بوده و دارای آرمان های والا، معنوی و متعالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تحول گرایی، تاریخ ساز بودن، تحقق ارزش های دینی و مقابله با استکبار جهانی از جمله ویژگی های برجسته انقلاب اسلامی ایران بوده که آن را از دیگر انقلاب های دنیا متمایز کرده است. 

 

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در دوران پهلوی مستعمره بیگانگان بود و پیروزی انقلاب اسلامی مجد و شرافت را یک بار دیگر به کشور و ملت ایران بازگرداند، ادامه داد: امروزه ایران اسلامی به چنان عظمت، ابهت و اقتداری رسیده که می تواند با ابرقدرت ها از جمله آمریکای جنایتکار مقابله کرده و بزرگترین مانع در برابر نظام سلطه باشد.

 

حجت الاسلام حسینی عظمت، ابهت و اقتدار کنونی ایران اسلامی را به برکت نظام، انقلاب و مرهون خون شهدا و رشادت های تحسین برانگیز رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس دانست و ابراز داشت: برکات نظام و انقلاب در همه ابعاد از جمله مذهبی، فرهنگی، اجتماعی، علمی، اقتصادی و سیاسی چشمگیر است.

 

امام جمعه یاسوج اظهار داشت: بیداری اسلامی و حرکت های مذهبی و آزادی خواهانه در کشورهای مختلف دنیا متأثر و برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

 

وی گفت: نظام و انقلاب به عنوان یک امانت مهم در اختیار مردم و مسئولان اجرایی کشور بوده و باید به بهترین نحو ممکن از آن حراست و حفاظت شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مسئولان اجرایی در ایام الله دهه فجر امسال برکات، دستاوردها و خدمات ارزنده نظام و انقلاب را به طور منصفانه و بدون از هیچ گونه بزرگ نمایی برای مردم این استان تبیین و تحلیل کنند، یادآور شد: کارمندان دولت باید پاسخگوی انقلاب و نظام اسلامی باشند.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه خدمت کردن به مردم کشور و کهگیلویه و بویراحمد در این حکومت الهی و نظام اسلامی دارای ثواب مضاعف است، گفت: هرگونه خیانت به مردم نیز مستحق مجازات سخت و سنگین خواهد بود.

 

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: دشمنان از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از همه روش ها، امکانات و ابزارها برای ضربه زدن به کشور و ملت ایران استفاده کرده اند، اما به لطف الهی همه توطئه های شوم آنها خنثی شده است.   

 

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: انواع هجمه های دشمنان علیه نظام و انقلاب از جمله در زمینه های اقتصادی و فرهنگی به تازگی افزایش یافته و در چنین شرایطی باید ملت ایران هوشیارتر، بیدارتر، آگاه تر، فهیم تر، بابصیرت تر و انقلابی تر باشند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۰۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود

فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود

دیگر خبرها

  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد