Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «ابو علی العسکری» مسئول امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق شروط این گروه مقاومت را برای انتخاب نخست‌وزیر جدید اعلام کرد.

به نوشته وبگاه الموقف العراقی، او در بیانیه‌ای گفت: «نخست‌وزیر جدید باید پاک و با کفایت باشد و تابعیت دو گانه نیز نداشته باشد. او باید بتواند امنیت و قانون را تثبیت کرده و ضمن ارائه خدمات با فساد مبارزه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

ابو علی العسکری از نخست‌وزیر آتی عراق خواست تا به خواسته‌های مردم توجه کند و تعهد دهد که توافقات میان عبدالمهدی با چین را اجرا کرده و در برابر «دولت شر آمریکا» و خواسته‌هایش کوتاه نمی‌آید و مصوبه پارلمان مبنی بر اخراج نیروهای خارجی از عراق را به طور کامل اجرا می‌کند.

او تأکید کرد که تصمیم بر اخراج نیروهای خارجی از عراق از مهم‌ترین خواسته‌ها از کسی است که می‌خواهد کاندیدای منصب نخست‌وزیری شود.

او عدم اخراج نیروهای خارجی از عراق را تهدیدی برای مردم عراق و یک خیانت بزرگ توصیف کرد.

روز گذشته نیز «قیس الخزعلی» رهبر جنبش عصائب اهل الحق اجرای مصوبه پارلمان برای اخراج نیروهای آمریکایی را شرط انتخاب نخست‌وزیر جدید تعیین کرده بود.

«سهام موسی» نماینده ائتلاف الفتح عراق اخیرا اعلام کرده است که طیف‌های سیاسی عراق، بر سر انتخاب نخست وزیر با هم نشست برگزار می‌کنند، ولی هنوز مشخص نیست که چه کسی به این سمَت انتخاب خواهد شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۰۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام پنجمین تانک «آبرامز» ارتش اوکراین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از انهدام پنجمین تانک آمریکایی آبرامز متعلق به ارتش اوکراین خبر داد.

وزارت دفاع روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد در نبرد میان نیروهای روسی و نظامیان اوکراینی در نزدیکی آودیوکا، یک تانک آمریکایی آبرامز دیگر، متعلق به ارتش اوکراین، منهدم شد.

این پنجمین تانک آمریکایی آبرامز است که در نبرد میان نیروهای روسی و اوکراینی هدف قرار گرفته و منهدم می شود.

وزارت دفاع روسیه دیروز هم اعلام کرد که نیروهای روسیه موفق شدند مواضع خود را در محور آودیوکا، بهبود بخشند. ارتش اوکراین حدود ۲۵۵ نیروی نظامی خود را در این محور از دست داد.

وزارت دفاع روسیه دیروز اعلام کرد که پدافند هوایی این کشور ۲۱۰ پهپاد و ۲۱ موشک هیمارس ارتش اوکراین را سرنگون کرد.

کد خبر 6064318

دیگر خبرها

  • سنتکام باردیگر مدعی مقابله با یمنی‌ها شد
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| برتری شهرداری مقابل پلیس عراق
  • انهدام پنجمین تانک «آبرامز» ارتش اوکراین
  • هلاکت یک سرکرده داعش در عراق
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه‌های بسکتبال غرب آسیا
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا
  • اخراج دبیر شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین
  • وارونه جلوه دادن حقایق به سبک آمریکایی، از جنگ عراق تا فاجعه غزه
  • زلنسکی دبیر شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین را اخراج کرد
  • شریعتی: پایگاه رأی قالیباف در انتخابات شرکت نکرد/ اگر شورای نگهبان و رئیسی بیعت کنند، اصول‌گرایان هم در انتخابات بعدی رای نمی دهند