Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان با اشاره به برگزاری هجدهمین نمایشگاه لوازم خانگی در استان گفت: این نمایشگاه زمینه شناسایی بازارهای جدید داخلی و خارجی را فراهم می‌کند. ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حسین طلوعیان عصر امروز در بازدید از هجدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی اظهارداشت: برگزاری این نمایشگاه، علاوه بر اینکه سبب آشنایی بیشتر مردم با تولیدات روز کشور و جهان می‌شود، بستری مناسب برای تعامل و همکاری هرچه بیشتر تولیدکنندگان، صادرکنندگان و متخصصان صنعت لوازم خانگی را فراهم کرده و در زمینه شناسایی بازارهای جدید نیز موثر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌ها به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای ورود به بازارهای داخلی و خارجی و اثرگذارترین راهبرد بنگاه‌ها برای عرضه کالاها و خدمات خود هستند.

تدابیر دولت برای تامین کالای مورد نیاز در شب عید/اعلام آمادگی یک تولید کننده داخلی برای تولید یک میلیون دستگاه لوازم خانگیامکان ایجاد 53 هزار شغل با حذف 2.1 میلیارد دلار قاچاق لوازم خانگیسیطره تبلیغی شرکت های خارجی بر بازار لوازم خانگی ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ادامه داد: نمایشگاه با تکیه بر ارتباط حسی و بصری، راحت‌ترین روش مقایسه را برای بازدید کنندگان فراهم می‌کند و یکی از مهمترین ابزارهای بازاریابی برای توسعه صادرات و ارائه توانمندی‌های تولیدی است که در نهایت به شکوفایی و پویایی اقتصادی هر کشور منجر می‌شود.

وی بابیان اینکه استفاده از دانش فنی، تکنولوژی و روش‌های نوین مدیریت از ویژگی‌ها و شاخصه‌های تولید لوازم خانگی است که باید در بازار رقابتی فشرده امروز بیش از پیش مورد توجه صنعتگران قرار گیرد، افزود: این صنعت، نیاز به برنامه‌ریزی مدرن داشته و با ایجاد رقابت سالم حیات و توسعه آن استمرار می‌یابد و می‌تواند با رعایت اصول کیفیت، قیمت و خدمات پس از فروش، بستر توسعه صادرات را هر چه بیشتر فراهم کند.

طلوعیان تصریح کرد: نمایشگاه زمینه مناسبی را فراهم می‌آورد تا صاحبان صنایع داخل کشور با دستاوردهای نوین و تکنولوژی روز دنیا آشنا شده و نسبت به انتقال دانش فنی مورد نیاز خود اقدام کنند.

انتهای پیام/581/ ع

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۰۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک

قیمت انواع لوازم خانگی در بازار مورد بررسی قرار گرفت.

گروه اینفوگرافیک بازارنیوز- سروش نظری؛ طبق آنچه خبرنگار بازارنیوز کسب اطلاع کرده، آخرین قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار به شرح زیر است:

 

 

برچسب ها: قیمت لوازم خانگی ، بازار لوازم خانگی ، انواع لوازم خانگی ، قیمت بازار لوازم خانگی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9X

دیگر خبرها

  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • دولت همسو با افزایش تولید و اشتغال از بازارهای داخلی و خارجی بهره‌ می‌گیرد
  • ترسیم نقشه جذب دانش‌بنیان‌ها در صنعت لوازم خانگی
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود