Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری «رویترز» روز سه‌شنبه به نقل از یک مقام پلیس افغانستان نوشته است که اطلاعاتی وجود دارد که ۲ نفر از سرنشینان هواپیمای سقوط‌کرده آمریکا در افغانستان، زنده بوده‌اند.

بر اساس این گزارش، «خالد وردک» رئیس پلیس ولایت «غزنی» افغانستان در این رابطه گفته است: «بر اساس اطلاعاتی که ما داریم، ۴ جسد وجود داشته و ۲ نفر از سرشینان هم زنده بوده‌اند و [حالا] مفقود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

بامداد روز گذشته اعلام شد که یک فروند هواپیما در ولایت «غزنی» افغانستان سقوط کرده است. ساعاتی بعد مشخص شد که این هواپیما، یک هواپیمای شناسایی و ارتباطی «E-11A» نیروی هوایی آمریکا است.

هرچند دولت آمریکا می‌گوید نشانه‌ای دال بر هدف قرار گرفتن این هواپیما وجود ندارد، اما سخنگوی گروه طالبان به رسانه‌ها گفته است که نیروهای این گروه «به گونه‌ای تاکتیکی» این هواپیما را ساقط کرده‌اند.

امروز یک مقام ارتش آمریکا گفت نیروهای این کشور به اجساد سرنشینان هواپیما دست پیدا کرده‌اند و واشنگتن اکنون در حال تعیین هویت آن‌هاست.

یک مقام آمریکایی مدعی شده است که مجموعا ۲ جسد کشف شده و تنها سرنشینان این هواپیما هم همین دو نفر بوده‌اند.

پنتاگون هنوز در مورد گزارش‌های منتشر شده مبنی بر زنده بودن برخی از سرنشینان هواپیما اظهار نظر نکرده است.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پلیس افغانستان سقوط هواپیما هواپیمای جاسوسی طالبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۰۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای مقام آمریکایی: ایران با یک کشتی اطلاعاتی در جیبوتی حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

فرمانده ناوگان آمریکا در گفتگو با خبرگزاری «بلومبرگ» با اشاره به اینکه «در حال حاضر تاریخ پایان ماموریت نیرو‌های آمریکایی در دریای سرخ قابل پیش‌بینی نیست» گفت: «موفق شدیم توانایی حوثی‌ها را کاهش دهیم، اما حمایت ایران از این گروه ماموریت را طولانی مدت می‌کند.»

به گزارش جماران و به نقل از العربیه؛ فرمانده ناوگان آمریکا گفت که «اکنون حملات حوثی‌ها از موشک‌های کروز به پهپاد‌هایی که خطرشان کمتر است، تغییر یافته» و افزود: «ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند».

دیگر خبرها

  • آمریکا: از هر اهرمی در افغانستان استفاده می‌کنیم
  • افسانه‌ها درباره یک مکان مرگبار؛ مثلث آلاسکا کجاست؟
  • گشت‌زنی هواپیمای بی‌سرنشین در آسمان نیمروز
  • سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه
  • تماس پرتنش اسرائیل و آمریکا پیش از تصویب قطعنامه آتش‌بس غزه و تمسخر واکنش نتانیاهو
  • بلومبرگ: ماکرون آمریکا را خشمگین کرد
  • وال‌استریت‌ژورنال دست آمریکا را درباره رفح رو کرد!
  • ادعای مقام آمریکایی: ایران با یک کشتی اطلاعاتی در جیبوتی حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند
  • استعفای مقام آمریکایی در اعتراض به حمایت واشنگتن از تل‌آویو
  • کناره گیری مدیران ارشد بوئینگ به علت مشکلات ایمنی