Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال استقلال با برتری مقابل الریان قطر در مرحله سوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، مجوز حضور در مرحله گروهی را به دست آورد، آنهم با مقتدرانه ترین شکل ممکن. ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال در مرحله سوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت 18:45 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه قطر برابر الریان قطر قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 5 بر صفر حریف خود را شکست داد و به مرحله گروهی صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ دیاباته که در دیدار با الکویت زننده دو گل استقلال بود، دقیقه 9 آبی‌پوشان را پیش انداخت و مهدی قائدی نیز دقایق (40 و 47) و امیرارسلان مطهری (85 و 90) گل‌های بعدی را به ثمر رساندند.

الریان که ستاره‌های گرانقیمتی چون میرکادو، یاسین براهیمی و ... را در اختیار داشت، نتوانست مقابل زوج خطرناک استقلال یعنی دیاباته و قائدی کاری از پیش ببرد.

استقلال در اولین بازی خود با تصمیم AFC به جای میزبانی در تهران در دبی با الکویت کویت دیدار کرد و با نتیجه 3 بر صفر به برتری دست یافت. شاگردان فرهاد مجیدی با این دو پیروزی راهی مرحله گروهی شد، جایی که باید در گروه A با تیم‌های الشرطه عراق، الوحده امارات و برنده پلی‌آف بین الاهلی عربستان و استقلال تاجیکستان رقابت کنند.

ترکیب الریان: فهد یونس، محمد جمعه، لی جائه، دامی تراواری، گابریل میرکادو، احمد عبدالمقصود (75 - سلطان الکواری)، فرانک کوم، عبدالعزیز حاتم، موفق عوض (55 - خالد مفتاح)، تاباتا و یاسین براهیمی.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، هروویه میلیچ، شاهین طاهرخانی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، وریا غفوری، فرشید باقری، علی کریمی، مسعود ریگی (79 - آرش رضاوند)، شیخ دیاباته(88 - مرتضی تبریزی) و مهدی قائدی (73 - ارسلان مطهری).

داور: توجو مینورو از ژاپن

نیمه اول
دقیقه 5: شوت فرشید باقری از پشت محوطه جریمه الریان را فهد یونس در آغوش گرفت.

دقیقه 9: استقلال صاحب ضربه ایستگاهی شد که ضربه وریا غفوری به تیر دروازه برخورد کرد و در ادامه شیخ دیاباته توانست دروازه الریان را باز کند.

دقیقه 13: ارسال توپ به محوطه جریمه استقلال ضربه سر تاباتا را به دنبال داشت که سیدحسین حسینی آن را گرفت.

دقیقه 18: پاس عمقی تاباتا می‌رفت که موقعیت خطرناکی برای الریان ایجاد کند، اما مدافعان استقلال مانع رسیدن توپ به مهاجمان تیم میزبان شدند.

دقیقه 24: ضربه ایستگاهی مهدی قائدی را دیاباته با سر زد که با اختلاف کمی از بالای دروازه الریان راهی اوت شد.

دقیقه 38: شوت از راه دور مسعود ریگی از کنار دروازه الریان به بیرون رفت.

دقیقه 40: توپ‌ربایی علی کریمی از بازیکنان الریان باعث شد تا مهدی قائدی پاس عمقی به دیاباته بدهد و مهاجم اهل مالی استقلال در جواب او توپ را به محوطه جریمه ارسال کرد و قائدی کوتاه قامت با ضربه سر دومین گل استقلال را به ثمر رساند.

دقیقه 2+45: بازیکنان الریان صاحب موقعیت شدند که ضربه گابریل پس از برخورد به مدافعان استقلال راهی کرنر شد.

نیمه دوم
دقیقه 47: پاس مسعود ریگی به میلیچ رسید و این بازیکن توپ را به محوطه جریمه الریان ارسال کرد که دفع ناقص مدافع الریان باعث شد تا قائدی توپ را برای دومین بار وارد دروازه حریف کند.

دقیقه 49: قائدی در محوطه جریمه الریان توسط مدافع این تیم سرنگون شد، اما داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

دقیقه 54: شوت از راه دور لی جائه از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 56:  خالد مفتاح با خطا روی مدافع استقلال با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 57: مسعود احمد دومین بازیکن از الریان بود که کارت زرد گرفت.

دقیقه 63: لی جائه با خطا روی وریا غفوری سومین بازیکن اخطاری لقب گرفت.

دقیقه 78: شوت از راه دور فرانک به شکل خطرناک از بالای دروازه استقلال راهی اوت شد.

دقیقه 80: محمد دانشگر مدافع استقلال و فهد یونس دروازه‌بان الریان به دلیل درگیری با یکدیگر با کارت زرد جریمه شدند.

دقیقه 85: پاسکاری بین علی کریمی و وریا غفوری در نهایت در محوطه جریمه به ارسلان مطهری رسید و این بازیکن توانست اولین گل خودش با پیراهن استقلال و گل چهارم آبی‌پوشان را به ثمر برساند.

دقیقه 87: آرش رضاوند و حاتم از الریان از داور کارت زرد دریافت کردند.

دقیقه 90: کار ترکیبی بازیکنان باز هم ارسلان مطهری را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن گل پنجم آبی‌پوشان را به ثمر رساند.

حاشیه دیدار الریان - استقلال| حضور هواداران ایرانی و اعلام ترکیب الریان

انتهای پیام/

 

R1015150/P1015145/S3,27/CT7 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان آسیا استقلال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استقلال لیگ قهرمانان آسیا استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۰۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟

فرهاد مجیدی اواخر پاییز سال ۱۳۹۰ هنگامی که ستاره بی، چون و چرای استقلال محسوب می‌شد، ترجیح داد از این تیم جدا شده و راهی الغرافه قطر شود. اتفاقی که هنوز هم هواداران استقلال از آن به عنوان یک واقعه تلخ یاد می‌کنند و مدعی‌اند اگر مجیدی در استقلال می‌ماند، این تیم قهرمان لیگ یازدهم می‌شد، اما فرهاد هم دلایل خاص خودش را داشت و ترجیح داد دوباره لژیونر شود.

مجیدی به الغرافه قطر پیوست و فروردین سال ۹۱ به واسطه لیگ قهرمانان آسیا با این تیم به تهران آمد تا به مصاف پرسپولیس برود. در مورد آن مسابقه و اتفاقاتی که داخل ورزشگاه آزادی به وقوع پیوست، خودتان کاملا در جریان هستید ولی نکته این‌جاست که کریم باقری ستاره فراموش‌نشدنی پرسپولیس و تیم ملی روز ۲۹ فروردین سال ۹۱ برای ملاقات با دوستان قطری خودش به اردوی الغرافه رفت و اتفاقا با استقبال گرم فرهاد مجیدی هم مواجه گردید.

ستاره استقلالیِ آن روز‌های فوتبال ما به کریم باقری با لبخند می‌گفت: آقا کریم شما چرا بازنشسته نمی‌شی؟!

ملاقات مجیدی و کریم باقری بازتاب بسیار زیادی در آن مقطع پیدا کرد و حتی رسانه‌های قطری هم در موردش نوشتند. اتفاقا در سالیان بعد مجیدی و کریم باقری بار‌ها یکدیگر را در جریان دیدار‌های استقلال و پرسپولیس تحت عنوان مربیان دو تیم ملاقات کردند.

منبع: خبر ورزشی

tags # فرهاد مجیدی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • استقلال جان به‌لب، به‌صدر برگشت؛ فرار از ۱۰دقیقه انتخاری / پنالتی جنجالی این‌بار به نفع آبی‌ها / بهترین خط دفاع در ۲دقیقه دود شد!
  • بازگشت استقلال به صدر جدول با برتری مقابل شمس آذر
  • استقلال جان به لب، به صدر برگشت؛ فرار از شگفتی‌ساز
  • استقلال صدر را به سختی پس گرفت
  • هفته ۲۴ لیگ برتر/ برد پر استرس استقلال؛ بازگشت آبی‌ها به صدر با گام‌های لرزان
  • نکونام بی خیال صدر نمی‌شود
  • بازگشت استقلال به صدر جدول با ۱۰ دقیقه پراسترس! + فیلم
  • سکته ناقص استقلال برابر شمس آذر/ پس گرفتن صدر از پرسپولیس با شوک!
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • تاوان سنگین حرکت جنجالی آرائوخو