Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر؛ رضا عسگری ظهر روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان، از بهره برداری ۲۸۱پ روژه عمرانی در ایام الله دهه فجر شهرستان زنجان خبر داد و گفت: برای این پروژه‌ها اعتباری قالب بر ۵۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه شرایطی که کشور ما در عرصه بین المللی دارد به نوعی با بیانیه مقام معظم رهبری در موضوعات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی صادر نموده‌اند افزود: همه این عوامل دست در دست هم می‌دهد تا دهه فجر متفاوت‌تری نسبت به گذشته داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار زنجان گفت: کشور ما در شرایطی قرار دارد که در عرصه‌های مختلف آماده جهش‌ها و گام‌های بلند در عرصه‌های مختلف هستیم.

عسگری با بیان اینکه امروزه بیشترین حجمه به نسل جوان است افزود: دستاوردهای بسیار بزرگ که در عرصه‌های مختلف داشته‌ایم ولی متاسفانه امروز از آن غفلت می‌کنیم و بسیاری از شاخص‌های ناشناخته و ناگفته داریم که به این طریق حرکت رو به جلو نظام را متوقف کنند و بهترین مسیر را ناامیدی مردم در نظر گرفته‌اند تا ضربه به این ملت بزنند.

وی با بیان اینکه دشمن از تمام ظرفیت خود برای بیان مشکلات ایران تلاش می‌کند اظهار داشت: زیرساخت‌های انجام شده در این ۴ دهه آماده جهش‌های بلند و اثر گذار است و امروزه نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های بین المللی نقش اثر گذاری دارد.

فرماندار زنجان بیان داشت: مقام معظم رهبری به درستی بیانیه گام دوم انقلاب را بیان کردند که عصاره این بیانیه این است که ما می‌توانیم با دستاوردها، منابع انسانی و ظرفیت‌های مورد نظرمان یک کشور تمدن ساز در عرصه‌های مختلف باشیم.

عسگری خاطر نشان کرد: امید هر کشوری به جوانان است و باید در برگزاری برنامه‌های دهه فجر به جوانان توجه شود تا شرایط و فرصتی مهیا شود امید را در دل جوانان شکل دهیم.

وی با بیان اینکه در دهه فجر ۲۸۱ پروژه عمرانی در شهرستان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد، عنوان کرد: برای این پروژه‌ها غالب بر ۵۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

فرماندار زنجان همچنین از افتتاح ۱۲۵ پروژه صنعتی در دهه فجر در شهرستان زنجان خبر داد و گفت: با افتتاح این پروژه‌ها ۵۴۸ اشتغالزایی در پی خواهد داشت.

رضا عسگری با بیان اینکه دهه فجر امسال رنگ و بوی انتخابات دارد افزود: آغاز تبلیغات انتخاباتی یازدهمین دوره انتخابات مجلس از تاریخ ۲۳ بهمن‌ماه است و باید توجه داشت که اجازه داده نشود از فضای یوم الله دهه فجر له یا علیه کاندیدها استفاده شود.

وی گفت: جشن‌های پیروزی انقلاب باید را تقویت کند و خروجی انتخابات نیز وحدت و همدلی در جامعه خواهد بود.


فرماندار زنجان اظهار داشت: باید اجازه ندهیم برخی افراد با سواستفاده از فضای دهه فجر خدشه‌ای به انسجام درونی جامعه وارد کنند.

عسگری تاکید کرد: با گزارش دقیق و کارشناسانه در حوزه‌های مختلف و دستاوردهای انقلاب اسلامی، امید را در جامعه ایجاد کنید که قطعاً منجر به حضور حداکثری در انتخابات فراهم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه باید از توان خود برای دعوت مردم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده کنند، گفت: تجربه نشان داده است هر زمان انتخابات پرشور بوده موجب یاس و ناامیدی دشمن می‌شود.

کد خبر 4839029

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب رضا عسگری فرمانداری زنجان دهه فجر بارش برف دهه فجر بوشهر شیراز گرگان تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان قزوین شهرکرد ایلام انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه بیرجند قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۰۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از بهره‌برداری ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد کیخسروی در جمع خبرنگاران، سهمیه مسکن روستایی استان اردبیل در سال جاری را ۷ هزار ۵۰۰ واحد اعلام کرد و اظهار کرد: این واحدها با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به میزان تسهیلات مسکن روستایی اظهار داشت: تسهیلات مسکن روستایی با بازپرداخت بلند مدت و مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به متقاضیان ارائه می‌شود.

کد خبر 747625

دیگر خبرها

  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان