Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@14:59:09 GMT

توقیف محموله ۲میلیاردی طلا

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۰۴۷۶

توقیف محموله ۲میلیاردی طلا

به گزارش اقتصادآنلاین، بر اساس اعلام پایگاه خبری پلیس سرهنگ ذبیح اله دلاور اظهار داشت: ماموران پلیس مستقر در گیت بازرسی فروگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان با دقت نظر و هوشیاری بالای خود حین کنترل و بازرسی وسایل بار یکی ازمسافران خروجی متوجه مورد مشکوکی در آن شده و بلافاصله وسایل بار این مسافر را مورد بازرسی دقیق تر قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این عملیات، ماموران موفق شدند ۶۰۵ گرم طلای فاقد مجوز و قاچاق که به شکلی ماهرانه در داخل کیف جاسازی شده بود را کشف کنند.

سرهنگ دلاور با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله طلای قاچاق را ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند اظهار داشت: مسافر مذکور قصد داشت این مقدار طلاجات را به صورت قاچاق به یکی از کشورهای خارجی منتقل کند که با هوشیاری ماموران در انجام نقشه خود ناکام ماند.

رئیس پلیس فرودگاه شهید بهشتی اصفهان از توقیف طلاهای قاچاق و تشکیل پرونده قضائی برای فرد متهم خبر داد و گفت: ماموران پلیس فرودگاه با دقت و تیزهوشی بالا و استفاده از دستگاه های مُدرن مراقب هرگونه ورود و خروج غیر قانونی و قاچاق کالا هستند و اجازه سؤ استفاده به مجرمان نمی دهند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قاچاق قاچاق طلا مبارزه با قاچاق توقیف کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۰۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سرگرد مهدی سمنگانی گفت: : در پی اعلام منابع و مخبرین مبنی بر دیو مقادیر زیادی چوب تاغ در منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی لجران به محل اعزام شدند.
وی افزود: در بازرسی ماموران پلیس از محل مقدار ۲ تن معادل ۲۰۰ اصله درخت که در چندین نقطه دیو شده بود کشف و  این محموله به اداره منابع طبیعی شهرستان گرمسار تحویل داده شد.شد.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار در پایان با اشاره به تشکیل تیم‌های تخصصی در خصوص شناسایی و دستگیری متهمان در این خصوص گفت: پلیس برای حفظ و توسعه منابع ملی با اقتدار مقابل متخلفان و سودجویان خواهد ایستاد.

 

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • توقیف ۱۶ تن آرد قاچاق در کرمانشاه
  • کشف خشکبار قاچاق ۷۰ میلیاردی در بهارستان
  • بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه
  • اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در «دیلم» توقیف شد
  • توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان
  • کشف محموله سیگار قاچاق در خرمشهر