Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمار و ارقام دیدار استقلال و الریان نشان می‌دهد که استقلال با وجود این که شوت‌های کمتری نسبت به رقیب قطری‌اش زده اما توانسته خیلی بهتر از موقعیت‌هایش استفاده کند.

به گزارش ایسنا، استقلال امشب (سه‌شنبه) در چارچوب آخرین مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا موفق شد با نتیجه پر گل ۵ بر صفر میزبانش الریان قطر را شکست دهد تا به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمار و ارقام این دیدار به شرح زیر است:

شوت

الریان ۱۳

استقلال ۱۱

شوت در چارچوب

الریان ۳

استقلال ۶

پاس

الریان ۴۵۷

استقلال ۲۷۵

مالکیت توپ

الریان ۶۲.۵%

استقلال ۳۷.۵%

توپ ربایی

الریان ۵

استقلال ۱۸

پیروزی در نبردهای هوایی

الریان ۴۱.۷%

استقلال ۵۸.۳%

دفع توپ

الریان ۳

استقلال ۲۲

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران الریان قطر ليگ قهرمانان آسيا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۰۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادقی که اتحاد کشورهای اسلامی را مستحکم‌تر کرد

 "لطف الله سیاهکلی"، نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی حمله مستقیم جمهوری اسلامی ایران به رژیم غاصب اسرائیل  را بر اساس حقوق بین الملل حق مسلم ایران دانست و به خبرنگار حوزه پارلمانی خبرگزاری تقریب گفت: تفکر امام راحل بر وحدت مسلمانان بود و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) درهای جدیدی از وحدت و اتحاد را بر روی جامعه بشری گشود و مسلمانان را به سوی وحدت کلمه سوق داد.
 
وی ادامه داد: برخی از دشمنان اسلام، ایران را مانع و سد بزرگی برای رسیدن به اهداف شوم خود می‌دانند لذا همواره در طی این سالها سعی کرده اند با هر وسیله ای از دشمنی گرفته تا تحریم ایران اسلامی عزیز را از ببین ببرند.
 
این نماینده دوره یازدهم مجلس تاکید کرد: وعده صادق مظهری از عزت اسلام و عزت ایرانیان است که به دولت‌های استکباری جهان نشان داد ایران نه یک قدرت منطقه‌ای که یک ابرقدرت جهانی است.
 
سیاهکلی با بیان اینکه نمی‌توان از تاثیر عملیات مقتدرانه "وعده صادق"علیه رژیم صهیونیستی چشم‌پوشی کرد، خاطر نشان کرد: این را باید به یاد داشت که جمهوری اسلامی همواره حامی مظلومان و مستضعفین جهان بوده و هست و این دیدگاه تا کنون مورد خشم استکبار جهانی قرار گرفته است و می‌بینیم که دشمنان جمهوری اسلامی همواره سعی کرده اند تمامی مردم جهان اعم از مسلمان و غیر مسلمان را با کشور ما بد کنند.
 
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس تاکید کرد:  ایران تنها کشوری است که در کنار  یمن تمام قد از مردم مظلوم غزه و مسلمانان ستم‌دیده فلسطین حمایت کرد. چرا که برای ایران شیعه و اهل سنت مطرح نیست چرا که مذهب و دین مردم جهان معیار کمک این کشور نیست بلکه تنها هدف جموری اسلامی ایران ریشه‌کن کردن ظلم و مبارزه با ظالم است.
 
سیاهکی با بیان اینکه با نابودی رژیم جعلی صهیونیست جهان امنیت بیشتری را شاهد خواهد بود، تصریح کرد: همه جهانیان متوجه سیاست دفاع از حق کشور ما را به خوبی درک کرده اند و می‌دانند که ایران اسلامی برای رسیدن به هدفش هزینه های بسیاری خواهد کرد.
 
وی در پایان با بیان این واقعیت که رژیم اسرائیل مرکز انواع شرارت در خاورمیانه و جهان است، خاطر نشان کرد: اکنون با اقدامی که ایران اسلامی انجام داد فرصت خوبی ایجاد شده است تا در زمینه تقریب و وحدت مسلمین جهان گام‌های سازنده ای برداشت، چرا که راز موفقیت کشورهای اسلامی در برابر رژیم غاصب اسرائیل حفظ وحدت است.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمارهای ابراهیم رئیسی درباره تولید، مسکن، رشد اقتصادی و ...
  • حمله تند هاشمی نسب به میثاقی: درباره استقلال حرف نزن
  • وعده صادقی که اتحاد کشورهای اسلامی را مستحکم‌تر کرد
  • سپاه و ارتش در کنار هم دژ مستحکم برای صیانت کشور هستند
  • ارتش در کنار سپاه، دژ مستحکم صیانت از کشور و انقلاب است
  • دلیل اصلی گلزنی و درخشش مهاجم آرژانتینی استقلال چه بود؟
  • ارتش دژ مستحکم نظام مقدس اسلامی است
  • ناهم‌خوانی آمارهای گردشگری سلامت/ امارات و ترکیه رقبایی که همچنان می‌تازند
  • افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه بر اثر حمله‌های رژیم صهیونیستی
  • مهندسان ایرانی در چه کشورهایی کار می کنند؟