Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@19:36:06 GMT

عکس ؛ تنها هافبک بادقت تیم فوتبال پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۰۵۵۶

عکس ؛ تنها هافبک بادقت تیم فوتبال پرسپولیس

احمد نوراللهی هافبک وسط تیم پرسپولیس در دیدار مقابل تراکتور تنها بازیکنی از پرسپولیس بود که میزان پاس صحیحش بیش از ۸۰ درصد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرخپوشان تهرانی در روزی که تراکتور را شکست دادند، عملکرد قابل قبولی از نظر دقت پاس نداشتند. این تیم در مجموع دقت پاس ۶۳درصدی را ثبت کرد که آمار بسیار ضعیفی در مقایسه با دیدارهای قبلی این تیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در این بین هافبک میانی شماره ۸ این تیم احمد نوراللهی عملکرد بهتری داشت و موفق شد لقب بادقت ترین بازیکن تیم را از آن خود کند.

احمد نوراللهی که البته کمتر از دیگر های پرسپولیس در این بازی پاس داد، از ۱۷ پاس، ۱۵ تا را به درستی به بازیکنان هم تیمی رساند و در واقع تنها ۲ اشتباه داشت. نکته مهم این که او نقشی محوری در تیم پرسپولیس دارد و انتقال دهنده توپ از دفاع به حمله محسوب می شود.

نوراللهی که درصد پاس صحیح ۸۸ را ثبت کرد البته نتوانست پاس کلیدی بدهد اما ۷ کنش دفاعی موفق داشت و روز خوبی را سپری کرد. اما وی در دوئل های هوایی شکست خورد و یک خطا هم مرتکب شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور احمد نوراللهی پرسپولیس احمد نوراللهی پرسپولیس تراکتور تیم پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی برانکو وینفرد شفر تیم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۰۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف بزرگ سرمربی پرسپولیس در ۴۸ سالگی + ویدئو

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، او همچنین در ادامه گفت: من به خاطر یحیی گل‌محمدی به ایران آمدم.

او همچنین ادامه داد: ️برخلاف علاقه‌ام، در سن ۱۶-۱۷ سالگی فهمیدم استعداد فوتبال بازی کردن ندارم؛ همین موضوع انگیزه‌ای شد تا مربیگری کنم.

کد خبر 846507 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال اوسمار ویرا ورزش باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • هافبک استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • اعتراف بزرگ سرمربی پرسپولیس در ۴۸ سالگی + ویدئو
  • 10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین هافبک ها (+عکس)
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • محکومیت پرسپولیس برای قرارداد هافبک سابق
  • درخشش بی‌فایده نوراللهی با 2 اخراجی!