Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@13:20:19 GMT

تاکید هنیه و عباس بر مقابله با معامله قرن

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۰۵۶۸

تاکید هنیه و عباس بر مقابله با معامله قرن

اسماعیل رئیس دفتر سیاسی حماس با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تلفنی گفتگو کرد.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، اسماعیل رئیس دفتر سیاسی حماس با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تلفنی درباره معامله قرن گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید عباس از دریافت متن «معامله قرن» خودداری کرد حمله صهیونیست‌ها به معترضان فلسطینی در غزه ترامپ معامله قرن را اعلام کرد واکنش محمدعلی الحوثی به معامله قرن

هنیه گفت: ما در جبهه مشترک برای حفظ آرمان فلسطین و حقوق کامل مان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما با هم برای حفظ حقوق کامل در قدس، آوارگان و فلسطین هستیم. ما بر اهمیت وحدت ملی و آمادگی برای حرکت به منظور اقدام مشترک سیاسی و امنیتی تاکید داریم. هر طرحی که حقوق ملت فلسطین را نادیده بگیرد آینده‌ای نخواهد داشت.

از سوی دیگر محمود عباس هم به هنیه اعلام کرد: ما بر موضع خود در مخالفت با معامله قرن و مقابله با آن تاکید داریم. ما از اقدام مشترک در داخل و خارج برای مقابله با معامله قرن استقبال می‌کنیم.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: سقوط هواپیمای آمریکایی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا اسماعیل هنیه محمود عباس فلسطین حماس المیادین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۰۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوه رئیس دفتر سیاسی حماس به پدر شهیدش پیوست

منابع خبری فلسطین امروز از شهادت نوه هفتم اسماعیل هنیه، رئیس دفتر جنبش حماس خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز دوشنبه از شهادت نوه هفتم اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) خبر داد.

«ملاک محمد هنیه» دختر شهید محمد اسماعیل هنیه است که در حمله تروریسی رژیم صهیونیستی به خودرو آن‌ها مجروح و در بخش مراقبت های ویژه بستری بود و امروز به پدر شهیدش پیوست.

رژیم صهیونیستی در روز عید سعید فطر با هدف قرار دادن خودروی اعضای خانواده اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس جنایت هولناکی را مرتکب شد که در نتیجه آن، سه فرزند اسماعیل هنیه و نوه های وی به شهادت رسیدند.

در این حمله تروریستی، سه نفر از فرزندان رئیس دفتر سیاسی حماس به نامهای حازم، امیر و محمد اسماعیل هنیه در حمله صهیونیست‌ها به خودروی آنها به شهادت رسیدند. سه نوه هنیه هم در این حمله تروریستی به خیل شهدای غزه پیوستند.

هنیه در واکنش به این جنایت اشغالگران گفت: خدا را به خاطر افتخاری که با شهادت سه نفر از فرزندانم و برخی نوه‌هایم نصیبم کرد، شکر می‌کنم. ما با این دردها و خون‌ها، آینده و آزادی را برای ملت و مسئله فلسطین و امت اسلام می‌سازیم.

رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: فرزندانم همانند دیگر مردم ما در نوار غزه باقی ماندند و آنجا را ترک نکردند، همه خانواده‌های غزه از جمله من با خون فرزندانشان بهای سنگینی پرداخت کردند. تا کنون حدد 60 نفر از خانواده ما به شهادت رسیده‌اند و هیچ فرقی میان آنها و دیگر قشرهای مردم ما وجود ندارد. به اشغالگران می‌گوییم این خون‌ها تنها سبب افزایش ثبات قدم ما بر روی اصول و چنگ زدن به سرزمینمان خواهد شد.

جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه وارد صد و نود و دومین روز خود شده است و ارتش رژیم صهیونیستی جنایات خود علیه مردم این منطقه را همچنان ادامه می‌دهد.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که تعداد شهدای غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به 33 هزار و 797 نفر و تعداد مجروحان هم به 76 هزار و 465 نفر رسیده است.

 این وزارتخانه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی 24 ساعت گذشته، 7 مورد کشتار در نوار غزه مرتکب شد که در نتیجه آن 68 نفر شهید و 94 نفر دیگر هم مجروح شدند.

هنیه: اسرائیل هرگز موفق به نابودی حماس نمی‌شودپیام تسلیت دبیر شورای عالی امنیت ملی به اسماعیل هنیه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس‌جمهور بر اجرای دقیق قانون ساماندهی تجارت مرزی برای جلوگیری از قاچاق
  • غریب آبادی برای شرکت در کمیته مشترک قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم وارد دمشق شد
  • تاکید رئیسی بر اجرای دقیق قانون ساماندهی و نظارت بر کولبران
  • تاکید رئیسی بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق
  • تاکید رسانه‌های پاکستان بر اهمیت سفر آتی رئیس جمهور ایران به اسلام آباد
  • تصویری از چهره معصوم نوه اسماعیل هنیه که امروز به شهادت رسید
  • نوه رئیس دفتر سیاسی حماس به پدر شهیدش پیوست
  • نوه اسماعیل هنیه به شهادت رسید + عکس
  • شهادت نوه دیگر هنیه بر اثر شدت جراحات
  • الجزایر: صلح و امنیت تنها با احقاق حقوق ملت فلسطین ممکن است