Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-19@23:29:02 GMT

فرانسه آتش نشانان معترض را سرکوب کرد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۰۶۲۳

صراط:

آتش نشانان فرانسوی نسبت به شرایط شغلی و وضعیت حقوقی خود در خیابان‌های پاریس دست به تظاهرات گسترده زدند.

به گزارش مهر در این ارتباط گفته شده که پلیس فرانسه با آتش نشانان فرانسوی که اعتراضات گسترده‌ای را امروز در خیابان‌های این شهر برگزار کردند، درگیر شده و در مواردی با خشونت با آنان برخورد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط به خشونت پلیس و استفاده از گاز اشک آور و باتوم علیه آتش نشانانی اشاره شده که خواسته آنان تغییر وضعیت مزایای شغلی بوده است که از سال ۱۹۹۰ تا به امروز بدون تغییر مانده است.

این دومین اعتراض بزرگ آتش نشانان فرانسوی طی چند ماه گذشته است. اعتراضات آتش نشان فرانسوی در ماه اکتبر نیز علیه وضعیت شغلی خود به درگیری با پلیس انجامید، ولی نتیجه‌ای برای آنان در برنداشت.

همزمانی اعتراضات آتش نشانان با تداوم اعتراضات علیه طرح پرداخت هماهنگ حقوق و دستمزد ماکرون و اعتراضات هفتگی جلیقه زردها، دولت فرانسه را در وضعیت دشواری قرار داده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: آتش نشانان فرانسوی اعتراضات پلیس فرانسه صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۰۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامیان فلسطین نظامی صهیونیست را در فرانسه به دادگاه کشاندند

یک رسانه عبری زبان اعلام کرد، سازمان‌های مدافع فلسطینیان یک شهروند فرانسوی را که در ارتش اسرائیل در غزه حضور داشت به دادگاه کشاندند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه یدیعوت آحارانوت اعلام کرد، یک شهروند فرانسوی که تابعیت مضاعف اسرائیل را هم دارد، و تصاویری از اقداماتش (جنایاتش) در نوار غزه را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بود، توسط سازمان‌های دفاع از فلسطینیان تحت تعقیب قرار گرفت.

به اعتراف این رسانه عبری زبان، این شهروند فرانسوی که در ارتش اسرائیل خدمت می‌کرده در شماری از جنایات به وقوع پیوسته در جنگ شمشیرهای آهنین علیه فلسطینیان حضور داشته است.

براساس این گزراش، سه سازمان فرانسوی مدافع فلسطینیان در این شکیایت تاکید کردند که این نظامی فرانسویی در شکنجه شماری از فلسطینیان هم شرکت داشته و در جنگی حضور دارد که نماید نسل کشی می‌باشد.

این سازمان‌ها با استناد به تصاویر ویدیویی که این شهروند فرانسوی شخصا گرفته و یکی از نزدیکانش در فوریه گذشته در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته به شکنجه فلسطینیان اعتراف می‌کند، در این تصاویر شماری از فلسطینیان بازداشت شده نشان داده می‌شوند و دوربین به طرف یکی از فلسطینیان که دستانش از پشت بسته شده رفته و این نظامی می‌گوید: او را شکنجه کردند تا حرف بزند، کمرش را دیدید؟

در بخش دیگری از این ویدیو شمار دیگری از بازداشت شدگان فلسطینی دیده می‌شوند که با چشمان بسته روی زمین نشسته‌اند که خطاب فریاد می‌زند خفه شوید از فاحشه ها، حالا از 7 اکتبر لذت ببرید‌ای فاحشه ها.

سازمان‌های فرانسوی از دادستانی این کشور خواسته‌اندکه با توجه به دلایل محکم موجود فرد مذکور را تحت تعقیب قرار دهد.

به گفته وکیل این سازمان‌ها، او یک شهروند فرانسوی است که یونیفرم نظامی اسرائیلی این جنایات را مترکب شده است، پس او یک فرانسوی که دست به این جنایت زده است.

دادستانی فرانسه هنوز در این رابطه اظهار نظر نکرده است.

اعتراف رئیس اسبق ستاد کل ارتش اسرائیل به شکست در نوار غزهسخنگوی ارتش اسرائیل: ایران حمله وسیعی انجام داد

گفتنی است شمار زیادی از نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی که در حال حاضر در نوار غزه مشغول جنگ هستند، مزدورانی از کشورهای مختلف می‌باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تهدید مسلحانه علیه کنسولگری ایران در پاریس | محاصره ساختمان دیپلماتیک توسط پلیس + فیلم
  • گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
  • لیل (3) 3-3 (4) استون ویلا؛ امی مارتینز، نامی که فرانسه فراموش نمی‌کند!
  • حامیان فلسطین نظامی صهیونیست را در فرانسه به دادگاه کشاندند
  • بورکینافاسو ۳ دیپلمات فرانسوی را اخراج کرد
  • تصاویری بی‌سابقه از اعتراضات شدید آمریکایی‌ها علیه بایدن
  • دیدنی های امروز؛ از سال نو ایزدی ها تا خرید جو بایدن
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • مقابله پلیس با اعتراضات مخالفان دولتی در گرجستان
  • پیامدهای بیست سال ممنوعیت حجاب در فرانسه و اسلام‌هراسی بی حد و حصر