Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرزایی با اشاره به اینکه در مرحله سوم طرح حمایت معیشتی ۷۵۷ هزار و ۳۲۳ خانوار به لیست اضافه می شوند، گفت: این خانوارها از نظر تعدادی ۲ میلیون و ۲۴۷ هزار و ۹۴۷ نفر را شامل می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، حسین میرزایی عصر امروز (سه شنبه 8 بهمن) در برنامه پیگیری شبکه خبر سیما به ارائه توضیحاتی درباره مرحله سوم طرح حمایت معیشتی پرداخت و با اشاره به اینکه در این مرحله 757 هزار و 323 خانوار به لیست اضافه می شوند، گفت: این خانوارها از نظر تعدادی 2 میلیون و 247 هزار و 947 نفر را شامل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی ستاد یارانه معیشتی با بیان اینکه افرادی که تا اول بهمن ماه درخواست بررسی مجدد را داده بودند پس از بررسی و تایید به لیست اضافه شدند، گفت: افرادی که از اول بهمن به بعد درخواست بررسی مجدد بدهند پس از انجام بررسی ها و در صورت تایید در ماه آینده یعنی اسفندماه به لیست اضافه می شوند.

 

وی با اشاره به اینکه امشب سوم مرحله طرح حمایت معیشتی به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود، گفت: 5 استان دارای بیشترین سهم در این دوره بوده اند.

 

میرزایی در ادامه به بیان اسامی استان هایی که سهم بیشتری از طرح حمایت معیشتی داشتند و میزان سهم آنها پرداخت و گفت: این استان ها شامل سیستان و بلوچستان با 86 درصد، خراسان شمالی با 84 درصد، لرستان با 84 درصد، کهکیلویه و بویر احمد با 83 درصد و خراسان جنوبی با 83 درصد هستند./

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد رویداد ملی فهما فهما مسجد مسجد رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما طرح حمایت معیشتی دولت طرح حمایت حسین میرزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۰۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵ درصد آمریکایی‌ها مخالف جنگ در غزه هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، اکثر آمریکایی ها مخالف جنایت های رژیم صهیونیستی در نوار غزه هستند.

نتایج نظرسنجی جدید گالوپ نشان داد که ۵۵ درصد از آمریکایی ها با تهاجم نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه مخالف هستند. این رقم در مقایسه با نظرسنجی نوامبر ۲۰۲۳، افزایش ۱۰ درصدی از خود نشان می دهد.

بر اساس این نظرسنجی جدید، میزان حمایت آمریکایی ها از حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از ۵۰ درصد در نوامبر به ۳۶ درصد در ماه میلادی جاری کاهش یافته است.

میزان حمایت آمریکایی ها از جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه، نشان دهنده یک شکاف حزبی شدید در آمریکا است. ۶۴ درصد جمهوری خواهان از جنگ غزه حمایت می کنند، در حالی که تنها ۱۸ درصد دموکرات ها از جنایت های رژیم صهیونیستی در نوار غزه حمایت کردند.

نظرسنجی گالوپ ازاول تا ۲۰ مارس برگزار شد.

آمریکا بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی در جنایت های ماه های اخیر در نوار غزه بوده است.

کد خبر 6064417

دیگر خبرها

  • توزیع 24 هزار بسته معیشتی در خوزستان
  • کودکان قربانیان قلدری اینترنتی
  • ۵۵ درصد آمریکایی‌ها مخالف جنگ در غزه هستند
  • بالاخره دولت تسلیم شد؛ آپشن طلایی به حقوق کارگران اضافه شد / متناسب‌سازی حقوق‌ها با تورم ۴۵ درصد
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های ایتام و محسنین بندرعباسی
  • بیش از نیمی از آمریکایی‌ها جنگ با غزه را رد می‌کنند
  • اهدای ۵۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های ایتام و محسنین بندرعباسی
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس