Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@07:10:25 GMT

به شایعات مجازی توجه نکنید

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۰۶۲۹

به شایعات مجازی توجه نکنید

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  پس از زلزله‌های دیروز و امشب در خانه زنیان، شایعه سازان در گروه‌های اجتماعی به درج خبر‌های غیرواقعی پرداختند و آرامش برخی شهروندان را به هم ریختند.

در همین راستا حسین درویشی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: با توجه به عدم امکان پیش بینی زلزله بر اساس آخرین یافته‌های علمی، از عموم شهروندان تقاضا می‌شود ضمن حفظ آرامش، و عدم توجه به شایعات و پیام‌های بی اساس و غیر مستند، نکات ایمنی معمول در مواجهه با حوادث و بلایای طبیعی را رعایت کنند و هیچ نوع نگرانی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: چرا به هیچ عنوان زلزله قابل پیش بینی نیست،گسل زاگرس هم فعال نشده است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شایعات مجازی شایعات زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۰۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران مشتاق میزبانی از شهروندان سعودی | از آنان به بهترین نحو استقبال خواهد شد

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا عنایتی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان سعودی امروز دوشنبه از خدمات این کشور برای حجاج ایرانی قدردانی و تشکر کرد.

عنایتی ضمن استقبال از سفر شهروندان عربستانی به ایران، گفت: «ما مشتاق میزبانی از شهروندان سعودی هستیم که به ایران سفر می‌کنند. از آنان به بهترین نحو استقبال خواهد شد».

وی درباره ورود نخستین گروه از عمره‌گذاران ایرانی به عربستان پس از ۹ سال، تأکید کرد: «این افراد نخستین گروه از عمره‌گذاران هستند، ولی پس از موسم حج، این سفرها ادامه خواهد داشت».

مراسم اعزام اولین گروه زائران ایرانی به عمره، بامداد امروز دوشنبه با حضور عبدالله بن سعود العنزی سفیر عربستان در ایران، در فرودگاه بین‌المللی حضرت امام خمینی برگزار شد.

محمدحسین آجیلیان مسؤول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها خبر داد که از امروز روزانه ۲ پرواز برای انتقال زائران عمره به عربستان انجام می‌شود.

زائران ایرانی در قالب کاروان‌های ۸۵ نفره به زیارت خانه خدا می‌روند. رئیس سازمان حج سیدعباس حسینی می‌گوید که «اعزام عمره‌گزاران ۱۰ روز طول می‌کشد.» بر همین اساس آخرین پرواز عمره ۱۳ اردیبهشت صورت می‌گیرد.

عمره که سال ۹۴ تعطیل شده بود، سال گذشته قرار بود با اعزام ۷۰ هزار نفر در ۲ ماه برقرار شود که به دلیل مشکل فنی در پروازها هیچ اعزامی صورت نگرفت.

کد خبر 846497 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و عربستان خبر ویژه عربستان

دیگر خبرها

  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی
  • بازداشت ۱۸ کلاهبردار کنکوری / فروش سوالات در ۲۰ کانال و گروه تلگرامی و صفحه اینستاگرامی
  • شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند
  • ایران مشتاق میزبانی از شهروندان سعودی | از آنان به بهترین نحو استقبال خواهد شد
  • توصیه‌های ایمنی روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد به شهروندان در پی طوفان و وزش باد 
  • تراکتور شایعات را تکذیب کرد؛ گزینه‌های پرافتخار مدنظرمان است