Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عزیز فیلی عصر سه شنبه در نشست برنامه‌های دهه فجر سال جاری افزود: در برنامه‌های افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های دهه فجر مدیران استانی و کشوری حضور می‌یابند.

وی بیان داشت: لیست طرح‌های افتتاحی و کلنگ زنی به تفکیک شهرستانی بزودی به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ارسال می‌شود.

فیلی افزود: مدیران اجرایی، فرمانداران و کارکنان ادارات نیز باید همراه مردم در برنامه‌ها دهه فجر حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مردم استان همواره در همه مناسبت‌ها حضور پرشوری داشته و در سال جاری نیز در این برنامه‌ها حضور پرشوری خواهند داشت.

کد خبر 4838927

منبع: مهر

کلیدواژه: یاسوج استانداری کهگیلویه و بویراحمد بارش برف دهه فجر بوشهر شیراز گرگان تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان قزوین شهرکرد ایلام انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه بیرجند قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۰۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گره گشایی از مشکلات اقتصادی با مشارکت مردم

 استاندار کردستان ظهر امروز در جلسه اولویت‌ها و و برنامه‌های دولت سیزدهم که به صورت وبیناری با حضور رئیس جمهور در سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: تاش برای تولید بیشتر با محوریت مشارکت عمومی می‌تواند نسخه شفابخش بیماری اقتصادی کشور مردم باشد.   اسماعیل زارعی کوشا گفت: در هر صحنه‌ای مردم حضور پیدا کردند اتفاقات خوبی رقم می خورد و امیدواریم در این عرصه تولید با ورود مردم شاهد گره‌گشایی از اقتصاد باشیم.   وی با بیان اینکه در دهه اخیر همواره شعارهای سال محوریت اقتصادی داشته است، یادآور شد: این نشان می‌دهد نقطه ضعف ما در اقتصاد است که می‌طلبد نقطه تمرکز ما نیز باشد.    استاندار کردستان تاکید کرد: در طول سالیان گذشته در کردستان در زمینه شاخص‌های اقتصاد وضعیت خوبی نداشتیم و باید جدیت داشته باشیم و از این فرصت شعار سال بهره‌مند شویم.   زارعی‌کوشا با اشاره به اینکه مقرر شده جلسات تحقق شعار سال به صورت مستمر برگزار شود، اضافه کرد: مدیران پیشنهادهای خود را برای تحقق شعار سال ارائه کنند ضمن اینکه این برنامه‌ها از طریق رسانه‌ها در معرض بررسی نخبگان قرار گیرد و ایده‌های اساتید را جمع‌آوری کنیم و از بهترین راهکارها بهره بگیریم.   استاندار کردستان به سفرهای نوروزی نیز اشاره کرد و گفت: سومین استان پرمسافر کشور هستیم، اگرچه شرایط جوی باعث کاهش آمار مسافران در چند روز اول شده بود اما روند حضور گردشگران در استان صعودی است‌. مردم،‌ ولی نعمتان در دولت هستند حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی امروز در جلسه وبیناری اولویت‌ها و و برنامه‌های دولت سیزدهم که با حضور رئیس جمهور در حال برگزاری است، اظهار کرد: مسئولین باید مردم را اصل قرار دهند و در عمل آنان را ولی نعمتان بدانند. وی با بیان اینکه باید آستانه صبر را بالا ببریم، بیان کرد: انتقادات را باید شنید اما نباید خود را درگیر کنیم و فرصت را برای خدمتگزاری بدانیم. نماینده ولی فقیه در کردستان با تأکید بر اینکه مشارکت مردم دل خوش و انگیزه نیاز دارد، گفت: تمام مسئولیت های ما به مردم بسته شده و نباید فرار کنیم. باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان
  • رونمایی از چندین پروژه شهری در سنندج
  • ملت فلسطین نمی‌خواهد که مقامت تسلیم شود/ صهیونیست‌ها نمی گذارند مردم فلسطین به حق خود دست یابند
  • پارکینگ طبقاتی شهدا به‌زودی در سنندج کلنگ‌زنی می‌شود
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • لزوم برنامه‌ریزی مردمی برای راهپیمایی روز جهانی قدس
  • جدایی گیرمو اوچوا از سالرنیتانا در پایان فصل جاری
  • افتتاح ٢ طرح با اشتغالزایی ۹ نفر در زرند
  • افتتاح آزادراه ۹.۶ کیلومتری جنوب‌ شرق تهران در سال جاری
  • گره گشایی از مشکلات اقتصادی با مشارکت مردم