Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-19@11:30:10 GMT

خودداری محمود عباس از دریافت متن «معامله قرن»

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۰۷۳۵

به گزارش جام نیوز به نقل از العالم، یک نماینده فلسطینی‌الاصل پارلمان رژیم صهیونیستی می‌گوید «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از دریافت نسخه‌ای از طرح سازش موسوم به «معامله قرن» خودداری کرده است.

«احمد طیبی» که با کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی صحبت می‌کرد، گفت دولت آمریکا امروز تلاش کرده تا نسخه‌ای از معامله قرن را به عباس تحویل دهد، اما رام‌الله از پذیرش آن امتناع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این هم گزارش شده بود که عباس تماس‌های «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا را بی‌پاسخ گذاشته است.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا قرار است امروز از این طرح رونمایی کند. رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داده‌اند که این طرح کاملا به سود تل‌آویو است. گروه‌های مختلف فلسطینی تلاش واشنگتن برای تحمیل طرح سازش را محکوم کرده‌اند

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: معامله قرن محمود عباس فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۰۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن این بار در زادگاهش با معترضان جنگ غزه مواجه شد

«جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا این بار در شهر اسکرانتون، زادگاهش واقع در ایالت پنسیلوانیا به دلیل حمایت از جنگ بی‌امان رژیم صهیونیستی علیه غزه با معترضان مواجه شد.

به گزارش مشرق، رئیس‌جمهور آمریکا مدتهاست به دلیل رویکرد حمایتی از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نه تنها در ایالات متحده بلکه در جهان زیر تیغ انتقادات است.

طبق گزارش خبرگزاری آناتولی، همزمان با اینکه جو بایدن به همراه کاروانش که او را اسکورت می‌کردند، از مرکز فرهنگی اسکرانتون به سمت ستاد انتخاباتی خود می‌رفت، با فریاد معترضان مواجه شد.

گزارش شده است که معترضان علیه رویکرد حمایتی بایدن از رژیم صهیونیستی علاوه بر آنکه پرچم فلسطین را در دست داشتند، شعار «فلسطین را آزاد کنید» سر می‌دادند و خطاب به رئیس‌جمهور آمریکا می‌گفتند که «بایدن تو نمی‌توانی پنهان شوی، ما تو را به نسل‌کشی متهم می‌کنیم.»

علاوه بر اسکرانتون، طی روز گذشته شهرهای سراسر آمریکا شاهد تظاهرات هماهنگ حامیان فلسطین و انسداد ترافیک خودرویی توسط این تظاهرکنندگان در نقاط مختلف بود.

رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند تظاهرکنندگان حامی فلسطین در شهرهای سراسر این کشور از جمله نیویورک، سان فرانسیسکو، شیکاگو و سیاتل با برپایی تظاهرات مجددا خواستار برقراری آتش بس در غزه شدند.

در صد و نود و چهارمین روز جنگ، رژیم اشغالگر در جریان تلاش‌های خود برای نفوذ به بیت حانون، تجاوزات خود را به شمال نوار غزه تشدید کرد و تعدادی شهید در آنجا برجای گذاشت. هم‌چنین بامداد سه‌شنبه در پی بمباران مسجدی در جبالیا در شمال نوار غزه از سوی هواپیماهای اشغالگر، تعدادی از فلسطینیان شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند.

این اولین بار نیست که حامیان فلسطین دست به اعتراض علیه جو بایدن زده‌اند. گروه‌های مسلمان و عرب‌تبار آمریکایی بارها اعتراضاتی را در راستای اعتراض به حمایت‌ آمریکا از رژیم صهیونیستی و ارسال تسلیحات به این رژیم انجام داده‌اند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • موافقت آمریکا با حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • محمود عباس درخواست دولت بایدن برای تعلیق رای‌گیری عضویت فلسطین در سازمان ملل را رد کرد
  • سیل ۱۸ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • سیل یا نبود مدیریت بحران؟ خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • فوری/معاون محمود احمدی نژاد درگذشت +جزئیات
  • فروش ۳ میلیارد دلار اوراق خزانه در اسرائیل در پی جنگ غزه
  • شکسته شدن رکورد بارش ۱۰ ایستگاه‌های هواشناسی درجنوب سیستان وبلوچستان
  • واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران
  • اولین واکنش احمدی‌نژاد به حمله تلافی‌جویانه سپاه
  • بایدن این بار در زادگاهش با معترضان جنگ غزه مواجه شد