Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی جنبش انصارالله یمن معامله قرن را تجاوز آشکار آمریکا به فلسطین و امت اسلامی دانست. ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن گفت که معامله قرن تجاوز آشکار آمریکا به فلسطین و امت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بودجه معامله قرن را عربستان و امارات تامین کردند تا اشغالگری اسرائیل را تثبیت و مسئله فلسطین را به فراموشی بسپرند.

عبدالسلام اظهار داشت: ملت‌های منطقه باید مسئولیت مقابله با این خطر را بر دوش بگیرند و با همه امکانات موجود با آن مقابله کنند.

پیش از این محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن امروز سه شنبه از نظام‌های عربی و اسلامی خواست که با طرح دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا مخالفت کنند.

وی از ملت یمن نیز خواست که روز جمعه با برگزاری راهپیمایی و تظاهرات‌ها با معامله قرن مخالفت کنند.

تحویل کیفرخواست علیه نتانیاهو به دادگاه در آستانه اعلام "معامله قرن"تظاهرات اهالی غزه علیه "معامله قرن"/ آتش زدن عکس ترامپ و پرچم آمریکا

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90,1115/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" اخبار "یمن" اخبار "فلسطین"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا اخبار یمن اخبار فلسطین اخبار آمریکا اخبار یمن اخبار فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۰۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی انصارالله: حملات ایران به اهداف اسرائیل، انتقام درستی است

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله اظهار داشت که حمله تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به اهداف صهیونیستی انتقام درستی برای حمله این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق است.
 
عبدالسلام افزود: «دشمن صهیونیستی از مجازات جنایات خود در امان نخواهد ماند. مقاومت همچنان از تمام ابزارهای خود برای پاسخگویی استفاده خواهد کرد.»
 
این اظهارات پس از حملات تنبیهی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی به مواضع اسرائیل در فلسطین اشغالی بیان شد.
 
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اواخر روز شنبه در پاسخ به حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری سفارت ایران در دمشق اهدافی از این رژیم را با رگبار پهپاد و موشک هدف قرار داد.
 
این حمله تلافی جویانه موسوم به «وعده صادق» به پایگاه‌های نظامی اسرائیل در سرتاسر سرزمین‌های اشغالی خساراتی وارد کرده است؛ اما میزان آن هنوز مشخص نشده است.
 

دیگر خبرها

  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی
  • امیرعبداللهیان: هرگز به دنبال توسعه تنش در منطقه نیستیم
  • چالش‌های رژیم صهیونیستی در تجاوز به ایران
  • میدل‌ایست‌آی: حمله ایران، ضعف اسرائیل را آشکار کرد
  • حمله علیه اماکن دیپلماتیک را نقض آشکار قوانین بین‌الملل است
  • با مشارکت مشروع ایران در نبرد طوفان‌الاقصی، صف جهاد مقدس اسرائیل تکمیل شد
  • اسرائیل به دنبال آتش‌افروزی در سرتاسر خاورمیانه است/حمله ایران، دفاع مشروع و پاسخ به تجاوز اسرائیلی بود
  • سخنگوی انصارالله: حملات ایران به اهداف اسرائیل، انتقام درستی است
  • پاسخ تنبیهی ایران، پشتیبانی از آرمان فلسطین است