Web Analytics Made Easy - Statcounter

چلسی به دنبال جذب مفز متفکر آژاکس افتاده است. 

طرفداری- از لندن خبر رسیده است که مدیران چلسی بالاخره به دنبال نقویت تیمشان افتاده اند و برای اینکار یکی از بهترین بازیکنان اردیویسه را زیر نظر دارند. حکیم زیاش مورد توجه آبی های لندن قرار گرفته است.

 VTBL به نقل از ESPN، گزارش داده است که چلسی به دلیل بسته بودن پنجره نقل وانتقالاتی اش نتوانست در تابستان بازیکنی جذب کند، حالا این محرومیت برداشته شده است و لمپارد می تواند تیمش را تقویت کند، او برای اینکار حکیم زیاش، هافبک مراکشی تیم آژاکس را زیر نظر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زیاش تا سال 2022 با آژاکس قرارداد دارد.او در این فصل توانسته 6 گل در 18 بازی برای تیمش به ثمر برساند و با 4 پاس گل در صدر جدول پاس گل دهندگان لیگ قهرمانان اروپا هم قرار دارد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۰۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات زیرسازی در منشعبات خیابان حکیم نظامی منطقه دو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  عملیات اجرایی زیرسازی در کوی ۷ خیابان حکیم نظامی منطقه دو ارومیه در حال اجرا است.

امور ارتباطات شهرداری منطقه دو ارومیه اعلام کرد ، در حال حاضر با تلاش شبانه‌روزی عوامل فنی و اجرایی واحد امانی این منطقه، عملیات اجرایی زیرسازی در کوی ۷ خیابان حکیم نظامی در سطح منطقه دو انجام می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • برتری 5-2 آژاکس مقابل بایرن مونیخ و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (1995/4/19) / فیلم
  • تصمیم قطعی گواردیولا؛ منچسترسیتی به سراغ جمال موسیالا می‌رود
  • دستیار یورگن کلوپ گزینه هدایت بشیکتاش
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد
  • تغییر معادلات قهرمانی در پریمیر لیگ؛ ۱۰ ستاره برتر هفته سی و سوم لیگ انگلیس کدام بازیکنان بودند؟
  • اجرای عملیات زیرسازی در منشعبات خیابان حکیم نظامی منطقه دو
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)
  • حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • گئورگی سوداکوف، هدف نقل و انتقالاتی تاتنهام در تابستان ۲۰۲۴