Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@11:48:02 GMT

احتمال لغو مسابقات کشتی انتخابی المپیک

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۱۰۷۷

به گزارش باشگاه خبرنگاران، نناد لالوویچ، رئیس اتحادیه کشتی (UWW) گفته است که مسابقات پیش رو در چارچوب رقابت های انتخابی المپیک منطقه آسیا که قرار است از ۲۷ تا ۲۹ مارس در شهر شیان چین برگزار شود، ممکن است به دلیل شیوع ویروس مرگبار کرونا لغو شود.

اکنون تایید شده است که این ویروس حداقل ۴۵۰۰ نفر را در سرتاسر جهان آلوده کرده و ۱۰۶ نفر را در چین به کام مرگ کشانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندین دولت خارجی شهروندان زیادی در ووهان، مرکز شیوع این ویروس مهلک، دارند و در حال تخلیه این شهر هستند.

لالوویچ گفت: ما اوضاع را به دقت پیگیری می‌کنیم و با فدراسیون کشتی چین و مقامات محلی در تماس هستیم و ظرف مدت ۱۵ روز دراین باره تصمیم خواهیم گرفت.

لالوویچ همچنین ادامه داد: قزاقستان، کره جنوبی و ازبکستان در حال حاضر کاندیدا‌هایی هستند که در صورت لزوم جایگزین چین بشوند و کشتی گیران چینی قبل از رقابت باید یک دوره را در " قرنطینه" بگذرانند.

اگر این رویداد لغو شود، این دومین مسابقات انتخابی کشتی آزاد برای بازی‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ است که پی در پی لغو می‌شود.

مسابقات کشتی قهرمانی اقیانوسیه که قرار بود از پنجشنبه (۳۰ ژانویه) تا شنبه (۱ فوریه) در پگو پگو پایتخت ساموآی آمریکایی برگزار شود، به دلیل شیوع سرخک در همسایگی ساموآ، اوایل ماه جاری لغو شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۱۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود الناز شفیعیان به فینال ۵۰۰ متر کایاک

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک امروز در توکیو ژاپن پیگیری می‌شود.   تیم قایقرانی آب‌های آرام با ۶ ورزشکار و ۴ مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک حضور دارد.   الناز شفیعیان در نیمه نهایی کایاک تکنفره ۵۰۰ متر بانوان در رقابت با حریفانی از تایلند، چین تایپه، هنگ‌کنگ و اندونزی رقابت کرد و با زمان ۲:۱۳.۲۵۹ دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و به فینال مسابقات راه یافت. در این رقابت نمایندگان تایلند و اندونزی به ترتیب دوم و سوم شدند.   شرایط جوی و آب‌ و هوایی پیست مسابقات، امروز باد شدید بود.   مرحله نهایی این ماده فردا، یک اردیبهشت برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • صعود الناز شفیعیان به فینال ۵۰۰ متر کایاک
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۰ فروردین
  • کشتی انتخابی المپیک؛ نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • عزیمت قایقران و مربی مازندرانی به انتخابی المپیک
  • معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک
  • احتمال تعویق اردوی کشتی آزاد درصورت تکمیل سهمیه‌ها در بیشکک
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد
  • اسماعیلی با طلای آسیا به رقابت انتخابی با قهرمان المپیک رسید
  • تیراندازی انتخابی المپیک| نوروزیان ششم شد