Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از توقیف ۱۶ دستگاه خودرو شوتی حامل ۱۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق خبر داد.

سرهنگ رضا اسماعیلی در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: پلیس دیلم با بهره گیری از تمامی امکانات، راه اندازی گشت های غیر محسوس، افزایش واحدهای گشتی و تمرکز بر نقاط جرم خیز، مبارزه با قاچاق کالا و ارز را به عنوان یک اولویت از ابتدای سال جاری تشدید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی گفت: در نتیجه اقدامات و تلاش های شبانه روزی مأموران پلیس طی یک عملیات غافلگیر کننده ۱۶ دستگاه خودرو شوتی حامل کالای قاچاق در محورهای خاکی منتهی به استان خوزستان توقیف شدند.

فرمانده انتظامی دیلم افزود: ماحصل این عملیات توقیف ۱۶ دستگاه خودروهای شوتی، حامل کالای قاچاق از نوع سیگار، انواع پوشاک، پارچه، انواع کفش، ادکلن، لوازم آرایشی و تلویزیون بوده است.

وی با بیان اینکه در این راستا ۲۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده، تحویل مقامات قضایی شدند، اضافه کرد: برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش کالای مکشوفه حدود ۱۰ میلیارد ریال براورد شده است. 

کشف کالای قاچاق در دیر 

فرمانده انتظامی شهرستان دیر گفت: دو دستگاه خودرو سایپا حامل پارچه قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال روز گذشته توقیف شد. 

سرهنگ مهدی نظریه بیان کرد: در راستای اجرای طرح تشدید برخورد با قاچاقچیان و جلوگیری از ورود کالای قاچاق، روز گذشته در یک عملیات منسجم، طی رصد اطلاعاتی مبنی بر تردد خودروهای حامل بار قاچاق در محور مواصلاتی شهرستان دیر ماموران پلیس آگاهی و پاسگاه انتظامی دوراهک به صورت محسوس و نامحسوس در حال گشت زنی بودند که به ۲ دستگاه خودرو سایپا مشکوک شده و آنها را متوقف کردند. 

وی گفت: این خودروها حامل ۲۷۵ طاقه پارچه خارجی قاچاق فاقد هرگونه مدارک گمرکی بوده که رانندگان آنها قصد داشتند کالاها را به خارج از استان انتقال دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان دیر با اشاره به دستگیری ۲ متهم در این رابطه خاطرنشان کرد: برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
 
کشف لوازم یدکی موتورسیکلت قاچاق در تنگستان

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان، گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از یک دستگاه خودرو ایسوزو، محموله قطعات لوازم یدکی موتورسیکلت خارجی به ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال کشف کردند. 

به گزارش پلیس بوشهر، سرهنگ حسین خواجه بیان کرد: ماموران انتظامی پاسگاه چاه تلخ در راستای اجرای طرح مقابله با کالای قاچاق، حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه ایسوزو را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان با بیان اینکه راننده خودرو فاقد هرگونه مدارک لازم گمرکی برای حمل بار خود بوده، تصریح کرد: در بازرسی صورت گرفته از خودرو توقیفی، هشت هزار و ۴۹۷ قطعه انواع لوازم یدکی موتورسیکلت خارجی کشف شد.

سرهنگ خواجه با اشاره به اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: برابر نظر کارشناس مربوطه ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه، ۳ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال میلیون ریال برآورده شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استان خوزستان سایپا رضا اسماعیلی پليس قاچاق شوتی استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۱۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار دپوی لوازم یدکی قاچاق در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف یک انبار دپوی لوازم یدکی استوک خودروهای سواری خارجی قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال در شهر اصفهان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان، سردار محمدرضا هاشمی‌فر در این خصوصف اظهار داشت: ماموران اداره پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع لوازم یدکی استوک خودروهای سواری خارجی قاچاق در یکی از انبارهای حاشیه شهر اصفهان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع با اخذ مجوز از مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره اطلاعات و عملیات و کارشناس اتاق اصناف از انبار مذکور بازدید و بازرسی کردند که در نهایت تعداد قابل توجهی از انواع لوازم یدکی استوک شامل 194 دستگاه موتور و گیربُکس و 337 قطعه لوازم یدکی وسایل نقلیه شامل کولر، دینام و استارت که همگی فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بودند کشف شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه در این عملیات را 300 میلیارد ریال تخمین زدند، بیان کرد: در نهایت کلیه کالاهای مکشوفه به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی انتقال و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل که توسط اداره تعزیرات حکومتی استان تحت رسیدگی است.

انتهای پیام/163/

دیگر خبرها

  • محموله قاچاق میلیاردی در توقیف پلیس بوکان
  • توقیف محموله ۶ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • توقیف محموله ۲۰ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • توقیف خودرو شوتی حامل البسه قاچاق در خرم آباد
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • کشف انبار دپوی لوازم یدکی قاچاق در اصفهان
  • انبار دپوی ۳۰۰ میلیاردی لوازم یدکی خودرو لو رفت
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس