Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@22:24:31 GMT

خرید جدید فرهاد مجیدی بوی گل می دهد!

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۱۴۶۰

خرید جدید فرهاد مجیدی بوی گل می دهد!

مهاجم جدید استقلال در دقایق کمی که برابر الریان به میدان رفت موفق شد دو گل برای تیم بزند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ارسلان مطهری بازیکنی است که در نیم فصل با استقلال قرارداد امضا کرد، او در بازی با الریان در دقیقه ۷۵ وارد زمین شد و در دقیقه ۸۳ گل چهارم تیمش را زد.

ارسلان مطهری در این دقیقه از بازی پاس وریا را با یک ضربه محکم و زیبا وارد دروازه الریان کرد تا شروع فوق العاده ای با پیراهن این تیم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در دقیقه ۹۰ بازی هم گل پنجم تیمش را زد تا نشان بدهد به اندازه مهدی قائدی و شیخ دیاباته آماده و با کیفیت است.

مطهری بازیکنی است که باید تلاش کند بتواند در بازی های بعدی نظر فرهاد مجیدی را برای حضور در ترکیب اصلی جلب کند و فعلا این ۲ گل، یک شروع رویایی برای او خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ارسلان مطهری استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۱۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف استقلال سال 1403 را با برد شروع کرد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان محرم نویدکیا که خود را برای دیدار با استقلال در هفته بیست و دوم لیگ برتر آماده می‌کنند، امروز در یک بازی دوستانه به برتری رسیدند.

مسی‌های رفسنجان از ساعت ۱۴ امروز در یک بازی تدارکاتی به مصاف بهمن با مربیگری محسن ایران نژاد بازیکن سیرجانی سابق باشگاههای گلگهر، سپاهان و ذوب‌آهن رفتند. نارنجی پوشان با ترکیب حامدلک، نژاد‌مهدی، رامتین سلیمان زاده، حسن جعفری، علی عدنان، فرشید باقری، جلال علی محمدی، مهدی محبی، عرفان شهریاری، محمد اکبری و سجاد شهباززاده به میدان رفتند.

در این مسابقه ابتدا با ارسال حسن جعفری از روی نقطه کرنر و ضربه سر فرشید باقری در دقیقه ۲۰ به گل اول این بازی رسیدند. خطای مدافع بهمن روی محمد اکبری در دقیقه ۲۵ منجر به اعلام ضربه پنالتی شد و سجاد شهباززاده دومین گل بازی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

نویدکیا در شروع نیمه دوم با ۱۱ تغییر ترکیب متفاوتی را به میدان فرستاد که تلاش دو تیم در ۴۵ دقیقه دوم گلی به همراه نداشت و در نهایت این بازی با پیروزی دو بر صفر مس به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • (عکس) تصویر عاشقانه فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • عکس| گشت‌وگذار فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • فرهاد مجیدی در دبی رویت شد + عکس
  • (عکس) تعطیلات نوروزی فرهاد مجیدی با یک مهمان ویژه
  • حریف استقلال سال 1403 را با برد شروع کرد(عکس)
  • پیشنهادات جدید تیم های اماراتی به فرهاد مجیدی
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • آرژانتین 3-1 کاستاریکا: مسی نیست، دی‌ماریا که هست!
  • روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی