Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیرسبزی از فعالیت ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد در استان سخن به میان آورد و گفت: ۶۴۲ کانون فرهنگی و هنری در مساجد کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «محمدعلی پیرسبزی» شامگاه سه شنبه (8 بهمن) به همراه معاونین در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج، اظهار داشت: فرهنگ و ارشاد اسلامی در هشت شهرستان استان فعالیت داشته و در سه شهرستان دفتر نمایندگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد در استان سخن به میان آورد و گفت: 642 کانون فرهنگی و هنری در مساجد کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند.

 

وی با بیان اینکه 46 انجمن فرهنگی و هنری در شهرستان های استان فعالیت می کنند، اضافه کرد: در حوزه قرآن و عترت 45 موسسه قرآنی مجوز فعالیت دارند.

 

پیرسبزی با بیان اینکه 125 نشریه با پنج روزنامه استانی در حال فعالیت هستند، ادامه داد: 84 پایگاه خبری، 13 نمایندگی خبرگزاری فعال کشوری و 134 نفر اعضای خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در ابتدای آغاز مسئولیت در چند ماه گذشته نمایشگاه کتاب و مطبوعات برگزار شد، گفت: جشنواره استانی تئاتر با ارائه 26 اثر استانی ارزشمند برگزار شد و دو اثر منتخب استان و منطقه به جشنواره بین المللی فیلم فجر راه یافتند.

 

وی با بیان اینکه در ایام دهه فجر برنامه هایی با همکاری حوزه هنری، صدا و سیما، سپاه فتح و ... برگزار می شود، اضافه کرد: نشست هایی در زمینه تبیین نقش سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در پیروزی های جبهه مقاومت برگزار می شود و شب شعر فاطمی نیز برگزار خواهد شد.

 

پیرسبزی خاطرنشان کرد: سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به مدت پنج روز با مشارکت سازمان آموزش و پرورش برگزار می شود و دانش آموزان به صورت رایگان فیلم های جشنواره را تماشا می کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نمایشگاه عکس انقلاب نیز برگزار می شود، گفت: در هر شهرستان برنامه های مختلفی نیز برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه جشنواره موسیقی فجر نیز در استان برگزار می شود، ادامه داد: جشنواره فرهنگی و هنری «قرآن و عترت» نیز با 13 آیتم مفاهیم، قرائت، صوت، لحن، نمایش نامه نویسی و ... در شهرستان ها برگزار و اختتامیه آن در یاسوج خواهد بود.

 

پیرسبزی تلاش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را انجام کارهای فرهنگی ارزشمند دانست و گفت: همه تلاش ما ایجاد همدلی و صداقت در اجرای برنامه ها بین انجمن ها و موسسات است.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما مسجد فهما فهما طرح ملی فهما سامانه فهما پایگاه خبری جشنواره قرآن و عترت دهه فجر جشنواره فیلم فجر فرهنگ و ارشاد اسلامی موسیقی جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۱۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران ازتوزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار استان خبر داد و گفت: این بسته‌های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

او افزود: نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته‌ها در جامعه هدف، اعضای کمیته امداد امام، بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر گفت: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته‌های گوشت را آماده کرده ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم است که جمعا ۱.۵ تن می باشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان است..

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب