Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام پلیس افغانستان به خبرگزاری «رویترز» گفته است که اطلاعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد ۲ نفر از سرنشینان هواپیمای سقوط کرده آمریکا زنده بوده‌اند و حالا از سرنوشت آن‌ها خبری وجود ندارد.

خبرگزاری «رویترز» روز سه‌شنبه به نقل از یک مقام پلیس افغانستان نوشته است که اطلاعاتی وجود دارد که ۲ نفر از سرنشینان هواپیمای سقوط‌کرده آمریکا در افغانستان، زنده بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: هلاکت دی‌آندریا طراح ترور سردار سلیمانی + فیلم

آیت الله مایک که بود و چه نقشی در ترور سردار سلیمانی داشت؟

بر اساس این گزارش، «خالد وردک» رئیس پلیس ولایت «غزنی» افغانستان در این رابطه گفته است: «بر اساس اطلاعاتی که ما داریم، ۴ جسد وجود داشته و ۲ نفر از سرشینان هم زنده بوده‌اند و [حالا] مفقود هستند.»

بامداد روز گذشته اعلام شد که یک فروند هواپیما در ولایت «غزنی» افغانستان سقوط کرده است. ساعاتی بعد مشخص شد که این هواپیما، یک هواپیمای شناسایی و ارتباطی «E-11A» نیروی هوایی آمریکا است.

هرچند دولت آمریکا می‌گوید نشانه‌ای دال بر هدف قرار گرفتن این هواپیما وجود ندارد، اما سخنگوی گروه طالبان به رسانه‌ها گفته است که نیروهای این گروه «به گونه‌ای تاکتیکی» این هواپیما را ساقط کرده‌اند.

امروز یک مقام ارتش آمریکا گفت نیروهای این کشور به اجساد سرنشینان هواپیما دست پیدا کرده‌اند و واشنگتن اکنون در حال تعیین هویت آن‌هاست.

یک مقام آمریکایی مدعی شده است که مجموعا ۲ جسد کشف شده و تنها سرنشینان این هواپیما هم همین دو نفر بوده‌اند.

پنتاگون هنوز در مورد گزارش‌های منتشر شده مبنی بر زنده بودن برخی از سرنشینان هواپیما اظهار نظر نکرده است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۱۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۲۱ سرنشین کشتی خارجی در آب‌های جاسک

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانورد هرمزگان اسماعیل مکی‌زاده امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه افزود: یک فروند کشتی تانکر حامل فرآورده نفتی در حوالی ساعت ۶:۳۰ بامداد در حدود ۳۲ مایلی جنوب شرقی جاسک با یک هزار و ۲۰۰ تن محموله قیر اعلام اضطرار کرد.

وی ادامه داد: با اعلام خبر وضعیت اضطرار از سوی این شناور خارجی با تعداد ۲۱ سرنشین شامل ۲۰ نفر با ملیت هندی و یک نفر با تابعیت سریلانکایی که از مبدا خورفکان کشور امارات به مقصد آب‌های ایران در حال حرکت بود، بلافاصله مرکز هماهنگی جست‌وجو و نجات دریایی هرمزگان (MRCC) با اعزام شناور ناجی ۱۰ از بندر جاسک به محل اقدام کرد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: این کشتی تانکر در آب‌های جنوبی کشور به‌دلیل آبگرفتگی و کج شدگی به سمت چپ شناور port sidelist اعلام اضطرار کرده بود و فرمانده شناور پس از ناتوانی در حفظ تعادل کشتی دستور ترک تمامی سرنشینان این شناور را داده بود.

مکی‌زاده با بیان اینکه شناور ناجی ۱۰ سرنشینان شناور را در کم‌ترین زمان ممکن از مخاطره و احتمال غرق شدگی نجات داد، خاطرنشان کرد: در عملیات نجات دریایی این شناور، تمامی ۲۱ خدمه این کشتی خارجی حادثه دیده در سلامت کامل به سر می‌برند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر سرنشینان این شناور در صحت و سلامت در حال انتقال به بندر جاسک هستند و هماهنگی لازم نیز با شرکت کشتیرانی برای نجات کشتی در حال انجام است.

کد خبر 6081120

دیگر خبرها

  • دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح
  • نشست مجازی مقام‌های آمریکایی و صهیونیست درباره حمله به رفح
  • نشست مجازی مقام‌ های آمریکایی و اسرائیلی درباره حمله به رفح
  • محمود عباس درخواست دولت بایدن برای تعلیق رای‌گیری عضویت فلسطین در سازمان ملل را رد کرد
  • فرزند زنده‌جانl درباره مهران پوپل، پدیده تازه شعر افغانستان
  • پرواز هواپیمای آمریکایی بر فراز تنگه تایوان و واکنش سریع چین
  • نجات ۲۱ سرنشین کشتی خارجی در آب‌های جاسک
  • نقض حریم هوایی افغانستان در پروان
  • روایت رسانه عبری از ناکارآمدی پهپادهای آمریکایی در اوکراین
  • ادعای مقام صهیونیست درباره چگونگی پاسخ به ایران