Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در پی اعلام مفاد طرح ترامپ درباره فلسطین موسوم به «معامله قرن»، فلسطینی ها در کرانه باختری در اعتراض به این اقدام تظاهرات کردند.

مردم فلسطین در تظاهرات خود در «رام الله» واقع در کرانه باختری، تصاویر ترامپ و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلسطینی ها در نوار غزه نیز در اعتراض به این اقدام آمریکا به خیابان ها ریخته و علیه معامله قرن شعار دادند و اتحاد ملی و تاکید بر گزینه مقاومت برای مواجهه با این معامله را خواستار شدند.

کد خبر 4839086

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین دونالد ترامپ طرح معامله قرن ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی لیبی ایران دونالد ترامپ فلسطین معامله قرن سوریه روسیه لبنان ترکیه افغانستان رجب طیب اردوغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۱۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات حامیان فلسطین در اردن، مغرب و کرانه باختری

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ هزاران شهروند اردنی, چهارشنبه پس از پیام صوتی ”محمد ضیف“ فرمانده گردان های قسام، شاخه نظامی جنبش حماس برای آزادسازی مسجد الاقصی از اشغال صهیونیستها، در پاسخ به این دعوت, سفارت رژیم صهیونیستی در ”امان“ را محاصره کردند و با سر دادن شعارهای ضد صهیونیستی, توقف فوری تجاوز به نوار غزه و قطع روابط دیپلماتیک اردن با این رژیم را خواستار شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

نیرو‌های امنیتی اردن، شماری از حامیان مردم غزه را در اطراف سفارت رژیم اشغالگر بازداشت کرده اند.

هزاران شهروند مغربی هم، چهارشنبه شب در شهر‌های ”مکناس“ و ”دار البیضاء“ در حمایت از مردم غزه، تظاهرات کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

تظاهرکنندگان با در دست داشتن پرچم فلسطین و دست نوشته هایی، توقف تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه را خواستار شدند و شعار آزادی فلسطین و حمایت از مسجدالاقصی سر دادند. ­

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

ساکنان شهر رام الله در کرانه باختری نیز در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین در نوار غزه، راهپیمایی کردند.

 

دیگر خبرها

  • بازداشت ۷۸۵۰ فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی از هفتم اکتبر تاکنون
  • عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری
  • عملیات ضد صهیونیستی در اریحا/ چند صهیونیست زخمی شدند
  • تظاهرات حامیان فلسطین در اردن، مغرب و کرانه باختری
  • ۷ شهید و زخمی در حمله صهیونیست‌ها به جنین
  • شهادت بیش از پنج هزار دانش‌آموز فلسطینی از ابتدای جنگ
  • ویدئو| لحظۀ ترور یک پیرمرد فلسطینی در کرانه‌باختری
  • بازداشت 7800 فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون
  • لحظۀ اعدام یک پیرمرد فلسطینی در کرانه باختری
  • تصاویر لحظه اعدام خیابانی پیرمرد فلسطینی در کرانه باختری