Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@14:34:15 GMT

بایرن و تایید رسمی تمایل به خرید ستاره سیتی

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۱۵۳۱

بایرن و تایید رسمی تمایل به خرید ستاره سیتی

کارل هاینس رومینیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ در مورد احتمال انتقال لروی سانه به این تیم صحبت کرد.


به گزارش "ورزش سه"، علیرغم دوری طولانی مدت لروی سانه، وینگر 22 ساله و آلمانی منچسترسیتی از میادین، این بازیکن هنوز هم در فهرست خرید منچسترسیتی قرار دارد و کارل هاینس رومینیگه نیز این موضوع را تایید کرده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس باتجربه باواریایی ها همچنین در مورد افزایش دستمزدها و رقم قراردادها صحبت کرده و این روند را حیرت انگیز توصیف کرد.

 

 

کارل هاینس رومینیگه گفت: "اگر همچنان علاقه از سوی بایرن مونبخ برای خرید لروی سانه وجود داشته که من این موضوع را رد نمی کنم، ما ابتدا با باشگاه منچسترسیتی صحبت خواهیم کرد تا فضای دوستانه ای برای بحث و گفتگو در مورد این انتقال ایجاد کنیم.

 

پرداخت مبالغ گزاف؟ اگر بایرن مونیخ رکورد جدیدی در بازار نقل و انتقالات به ثبت برساند، نه به سود خودش و نه به نفع کل فضای فوتبال نخواهد بود. بر اسای تجربه ما می دانیم که قیمت ها فقط به سمت بالا حرکت می کنند، اما آنجه باعث تعجب من شده افزایش دستمزدها بوده و روند این حیرت انگیز است.

 

ما در حال حاضر چندین بازیکن داریم که قراردادشان که طی یک سال و نیم آینده یه پایان می رسد؛ بازیکنانی چون توماس مولر، مانوئل نویر، خاوی مارتینز، ژروم بواتنگ، تیاگو و داوید آلابا. با همه آنها گفتگو خواهیم کرد و به آنچه می خواهند در آینده انجام دهند گوش فرا خواهیم داد، سپس تصمیم خواهیم گرفت."

بایرن مونیخ منچستر سیتی کارل‌هاینس رومینیگه لروی سانه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ منچستر سیتی لروی سانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۱۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسمی باشگاه میلان به مصاحبه احساسی وینیسیوس جونیور / عکس

در راستای مصاحبه ستاره برزیلی رئال مادرید، روسونری با انتشار توییتی به حمایت از او پرداخت.

طرفداری | باشگاه میلان از وینیسیوس جونیور حمایت کرد.

امروز، نشست خبری تیم ملی برزیل شاهد سخنان احساسی وینیسیوس جونیور بود. ستاره برزیلی رئال مادرید با چشمانی اشک‌بار پیرامون مسائل مربوط به نژادپرستی صحبت کرد و خواهان حمایت بیش‌تر از سوی نهادهای حاکم بر فوتبال و جامعه برای مقابله با این معضل جهانی شد.

اشک وینیسیوس در آمد: نمی‌خواهم رنج سیاه‌‌پوستان را ببینم؛ هر روز از روز قبل غمگین‌ترم

کنفرانس احساسی وینیسیوس جونیور با واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی همراه شد که یکی از آن‌ها از سوی دومین باشگاه پرافتخار لیگ قهرمانان اروپا بود. باشگاه میلان با انتشار توییتی در X به حمایت از ستاره برزیلی رئال مادرید پرداخت:

با هم (بر نژادپرستی) پیروز خواهیم شد.

مثل اسپانیا، فوتبال باشگاهی ایتالیا نیز در سالیان اخیر بارها شاهد حواشی و جنجال‌های مربوط به نژادپرستی بوده‌است. ماریو بالوتلی، پرینس بواتنگ و مایک منیان از جمله بازیکنانی‌اند که در پیراهن میلان قربانی نژادپرستی شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • اولتیماتوم بایرن به دیویس: تمدید کن یا برو!
  • بایرن در حق ستاره‌اش بی‌انصافی می‌کند
  • غیر رسمی؛ تونی کروس با رئال مادرید تمدید کرد
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • تنها بازیکن آبی پوش در صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس + عکس
  • سانه در مانشافت: بدون مخفی کاری در کمپ تیم ملی!‏
  • جدایی ستاره فوتسال ایران از باشگاه اسپانیایی رسمی شد
  • اعلام حکم پرونده جنجالی: ستاره اینتر محروم نشد!
  • واکنش رسمی باشگاه میلان به مصاحبه احساسی وینیسیوس جونیور / عکس
  • رد شکایت پرسپولیس از ۳ ستاره استقلال!