Web Analytics Made Easy - Statcounter

قطعی ناگهانی برق در شب شهادت حضرت زهرا(س) علاوه بر خاموشی نزدیک به نیمی از شهر نکا در بخش شمالی آن، سبب ایجاد مشکلاتی در برگزاری مراسم سوگواری شهادت این بانو در بخش گسترده‌ای از این شهر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، ساعتی قبل به صورت ناگهانی برق نزدیک به نیمی از شهر نکا در قسمت شمالی آن با قطعی گسترده روبرو شد و به مدت نزدیک به یک ساعت بخش شمالی شهر نکا در خاموشی کامل فرو رفته و شهروندان را دچار مشکلاتی ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خاموشی بخش شمالی شهر نکا از میدان جانبازان در نیمه شرقی این شهر تا محورهای نزدیک به میدان امام حسین(ع) در غرب این شهر را فرا گرفته و بنابر گزارش‌های رسیده خیابان‌های ماکروویو، پاسداران، راه آهن و حتی بخش‌هایی از خیابان‌های شهرداری و مهرآباد در خش جنوبی نکا نیز با قطعی برق مواجه بوده‌اند.

در شرایطی برای ساعتی از نظر روشنایی شهر نکا توسط خیابان اصلی این شهر از غرب تا شرق آن به دو بخش روشن جنوبی و تاریک شمالی تقسیم شد که باتوجه به قرار داشتن در شب شهادت حضرت زهرا(س) بسیاری از مساجد، تکایا و هیئت‌های سطح این شهر نیز در ساعات برگزاری مراسم این مناسبت قرار داشته و با مشکلات عدیده‌ای روبرو شدند.

این درحالی است که در کمتر از یک ماه گذشته و بر اثر بارش‌های نسبتا شدید در اثر مشکلات در یکی از ترانس‌های ورودی شهر نکا در محدوده شهرک مسکونی شهید عباسور نیروگاه واقع در ورودی غربی شهرستان نکا نیز نزدیک به 40 درصد از شهر نکا در محدوده غربی این شهر خاموش شده بود.

بنابر اظهارات مسئولان امور توزیع برق شهرستان نکا در گذشته، بسیاری از تجهیزات و سیم‌کشی‌های این شهر قدیمی و دچار مشکل بوده و نیازمند تعویض و نوسازی است تا از میزان خاموشی‌های در اثر خرابی‌ها کاسته شود.

برای اطلاع دقیق از جزئیات حادثه با مدیریت امور توزیع نیروی برق شهرستان نکا تماس‌های مکرری برقرار شده که با عدم پاسخگویی این مسئول روبرو بوده‌ایم و به محض دریافت دقیقترین جزئیات به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۱۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق ۳۶۶ روستای ‌سیل‌زده بلوچستان وصل شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برق ۳۶۶ روستای درگیر سیلاب این استان که دچار خاموشی شده بودند، پایدار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برق 366 روستای درگیر سیلاب این استان که دچار خاموشی شده بودند، پایدار شد.

محمد رئیسی گفت: در ابتدای وقوع شرایط جوی در جنوب استان سیستان و بلوچستان، برق 445 روستا قطع شد، که در همان ساعات اولیه با تلاش تیم های عملیاتی این شرکت برق 217 روستا پایدار شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر برق 366 روستا پایدار است، گفت: تداوم تلاش پرسنل صنعت برق جهت پایداری شبکه برق سایر روستاها ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: نبود راه دسترسی‌ و طغیان رودخانه های فصلی از جمله چالش‌های پرسنل این شرکت جهت اصلاح شبکه های آسیب دیده است.

رئیسی با اشاره به تداوم شرایط جوی در منطقه و افزایش خسارت به شبکه برق، بیان کرد: 272 پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف، 12 دستگاه ترانسفورماتور و یک دستگاه بوستر از جمله حجم خسارات وارد شده به شبکه توزیع برق مناطق سیل زده تا این لحظه است.

وی افزود: شهروندان گرامی ضمن رعایت نکات ایمنی، در صورت بروز هر گونه خسارت یا خاموشی شبکه برق موارد را از طریق سامانه 121 یا اپلیکشن برق من ثبت و پیگیری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برق ۳۶۶ روستای ‌سیل‌زده بلوچستان وصل شد
  • نیمی از دانش‌آموزان مقطع متوسطه به سمت تحصیل در هنرستان رفتند
  • بهره‌مندی نیمی از مردم خمین از استخر؛ در صورت افتتاح!
  • برتری ۲ برابری پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت در آبادان
  • کمبودهای مالی، مقر سازمان ملل در ژنو را در خاموشی فرو برد
  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت
  • سرریز شدن سد خیرآباد نیکشهر
  • مسدود شدن راه ۱۵۴ روستای نیکشهر و ۴۷۰ مورد خاموشی فشار ضعیف
  • راز استفاده نکردن ایران از موشک ها و پهپادهای پیشرفته تر در حمله به اسرائیل /چرا سپاه با اطلاع قبلی حمله کرد؟/هنوز همه ورق ها فاش نشده است!
  • کمتر از ۳ درصد جمعیت دام زنده، کشتار شد