Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@13:04:15 GMT

تخم مرغ گوشتی برای ساندویچ‌های فوری

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۱۵۵۶

تخم مرغ گوشتی برای ساندویچ‌های فوری

چی لازم دارم:
گوشت چرخ کرده بدون چربی ۸۰۰ گرم
پیاز کوچک ۲ عدد
سیب زمینی متوسط ۱ عدد
تخم مرغ ۶-۸ عدد
نمک و فلفل به میزان لازم
سیر ۲-۳ حبه
خیارشور یا ترشی به مقدار لازم
چطور بپزم:
ابتدا گوشت چرخ کرده، سیب زمینی و پیاز رنده شده، نمک و فلفل را مخلوط کرده تا یکدست شود.
گوشت چرخ کرده، سیب زمینی و پیاز رنده شده، نمک و فلفل را مخلوط کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مواد را به ۶ قسمت تقسیم کرده و به ترتیب روی پلاستیکی پهن می‌کنیم. تخم مرغ را نمک و فلفل زده در کف بشقابی ریخته گوشت پهن شده را مطابق عکس روی تخم مرغ گذاشته و در تابه روی اجاق سرخ می‌کنیم. (تابه با قطر ۲۶ سانتی متر)
مواد را به ۶ قسمت تقسیم کرده و به ترتیب روی پلاستیکی پهن می‌کنیم.
تخم مرغ را نمک و فلفل زده در کف بشقابی بریزید.
گوشت پهن شده را روی تخم مرغ درون بشقاب قرار بدهید.
گوشت را با تخم مرغ با بشقاب همزمان داخل تابه بریزید.
مواد را داخل تابه برگردانید.
سس و خیارشور را روی گوشت‌ها بریزید و آن را از نیمه تا بزنید.
تخم مرغ گوشتی آماده شد نوش جان کنید.
من برای هر تکه گوشت ۱ تخم مرغ را استفاده کردم شما می‌توانید ۲ عدد تخم مرغ استفاده کنید.
با سیر و سس مایونز و خیارشور یا ترشی نوش جان کنید. (شما می‌توانید گوجه فرنگی یا قارچ‌های سرخ شده را به اختیار خود جایگزین کنید.)   منبع:بیتوته

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آشپزی تخم مرغ ساندویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۱۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: لیست نهایی تیم ملی با غیبت دو فوق‌ستاره

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال 2024 در گروه مردان از یکم 16 خرداد تا سوم تیرماه سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید.

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی والیبال، تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها تا امروز مهلت ارسال فهرست 30 نفره خود را داشتند و بر اساس قوانین در هر هفته این رقابت‌ها هر تیم اجازه استفاده از 18 بازیکن از فهرست اولیه را دارد.

موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و 30 نفره این تیم برای حضور در لیگ ملت‌های 2024 را اعلام کرد.

میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، علیرضا مصلح‌آبادی فراهانی، محمدرضا حضرت‌پور، پوریا حسین‌خانزاده، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، امیرحسین اسفندیار، علی رمضانی، جواد کریمی، علی‌اصغر مجرد، علی شفیعی، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، علیرضا عبدالحمیدی، شهروز همایونفرمنش، آرمان صالحی، بردیا سعادت، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، امیرحسین صداقت، متین احمدی، مبین نصری، علی حق‌پرست، سیدامیرحسین ساداتی، مرتضی شریفی، عرشیا به‌نژاد، مهدی رضایی و مهران توانای بازیکنان معرفی شده در فهرست اولیه تیم ملی ایران برای حضور در لیگ ملت‌ها 2024 هستند.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، موریس موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)،  علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در این رقابت‌ها هستند.

همچنین امیر ملک‌زاده، پویا عزیزی و توحید اصغری به عنوان مربیان حاضر در اردو در تمرینات تیم ملی کشورمان حضور دارند.

لازم به ذکر است که در به‌روزرسانی مقررات لیگ ملت‌ها امسال هر تیم می‌تواند علاوه بر 14 بازیکنی که هر هفته لیست می‌کند، 4 بازیکن رزرو را هم در فهرست نهایی‌اش بگنجاند و حتی همراه داشته باشد، تا در صورت نیاز پس از هر بازی بتواند ترکیب 14 نفره جدیدی را برای بازی بعدی‌اش معرفی کند. به همین دلیل ممکن است در بولتن اختصاصی هر روز از مسابقات لیست جدیدی از تیم‌ها منتشر شود.

با اعلام این لیست رسما مشخص شد که امیر غفور و سید محمد موسوی انصراف خود را از حضور در تیم ملی اعلام کرده و در لیگ ملت‌ها غایب خواهند بود.

دیگر خبرها

  • فوری: لیست نهایی تیم ملی با غیبت دو فوق‌ستاره
  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا میدهد
  • بورل: اسرائیل به قطعنامه شورای امنیت درباره غزه عمل نکرده است
  • فوری: آلومینیوم- پرسپولیس با تماشاگر شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی اعلام شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی اعلام شد
  • چند ترفند تشخیص فلفل تند از شیرین (فیلم)
  • کدام میوه‌های تابستانی ویتامین C بالایی دارند؟
  • هشدار پیامکی فوری به داوطلبان و جویندگان سئوالات کنکور
  • آموزش و طرز تهیه مرغ سوخاری ترد و خوشمزه (فیلم)