Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، حسین میرزایی، سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی در گفت وگو با تسنیم، بااشاره به اینکه امشب حدود 2میلیون و 200 هزار نفر از افرادی که نسبت به یارانه معیشتی بنزین اعتراض داشتند به لیست دریافت کنندگان یارانه معیشتی بنزین اضافه می شوند گفت: تعدادی از افرادی که اعتراض کرده بودند ، پس از بررسی مشمول بسته حمایت معیشتی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عده ای دیگر هم درخواست بررسی مجدد داده و شرایطی را پذیرفته اند. در مجموع کسانی که به لیست قبلی افزوده شده اند حدود  757 هزار و 323 خانوار هستند که تعداد آنها به طور دقیق  2میلیون و 247 هزار و 947 نفر است.

  وی درباره آن دسته افرادی که یارانه نقدی خود را از خانوار خود  تفکیک کرده اند اما همچنان در لیست ساختار خانوار والدین هستند گفت: مطابق قانون و مصوبه هیئ ت وزیران ما مکلف به بررسی 6ماه یکبار اطلاعات هستیم. ما اطلاعات ساختار خانوار را در حال حاضردریافت می کنیم،اما نمی توانیم هرماه پایش را انجام دهیم، قانون ما را مکلف کرده است که این اطلاعات 6ماه یکبار بررسی و هر خانواری که مشمول بود از آن تاریخ وارد لیست شود.

میرزایی گفت: بنابراین آخرین اطلاعات ساختار خانواری که گرفته ایم مربوط به آبان ماه است. از آبان ماه به بعد وارد مرحله پایش در خرداد ماه می شویم. بین خرداد و آذرماه هر سال اطلاعات به روز می شود، اما فقط در مقطع خرداد و دی ماه اطلاعات به روز رسانی می شود.اما همواره ارتباط سیستمی بین وزارت رفاه و سازمان هدفمندی برخط است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۱۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان امام با حضور در مناطق سیل زده در شهرستان‌های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به صورت روزانه از طریق مسیرهای زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تاکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی‌های دقیق و بررسی‌های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه‌های مستقر در مناطق سیل زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده‌های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده‌ها جبران خواهد شد.

همچنین به صورت مستمر آب معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده است همچنین علاوه بر توزیع ۳ هزار پتو و ۸۰ رول موکت بیش از ۱۰ هزار غذای آماده و بیش از ۳۰ هزار پرس غذای گرم توسط قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

گفتنی است وسایل مورد نیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه‌های جهادی در مناطق سیل زده کار تخلیه آب در حال انجام است و در حال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند. تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

به گزارش مهر، در پی وقوع بارش‌های سیل‌آسا در جنوب استان سیستان و بلوچستان با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، بیش از ۳۵ هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل زده توزیع شد.

کد خبر 6086881 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • بررسی «ارزش‌آفرینی از دارایی‌های دیجیتال» در نخستین پنجشنبه فناور ۱۴۰۳
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • دهمین همایش بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی برگزار می‌شود
  • زارع پور: بیش از ۷ میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار دارند
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • نخستین اطلس کامل تنها قمر زمین منتشر شد