Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال استقلال گفت: عقیده دارم با حضور کادرفنی و تلاش و غیرت بازیکنان استقلال می‌تواند در جمع ۴ تیم برتر حضور داشته باشد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، اسماعیل خلیل زاده ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا گفت: برد مقتدرانه استقلال با وجود تلاش‌هایی که برای محروم کردن هواداران از بودن در کنار تیم محبوبشان صورت گرفت را به همه تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال امروز با دعای خیر هواداران، تلاش و دانش کادرفنی و غیرت و از خود گذشتگی بازیکنان به رهبری فرهاد مجیدی توانست این برد بزرگ را در خارج از خانه کسب کند.

وی ادامه داد: استقلال با این برد بزرگی خود و قدرت فوتبال ایران را دوباره به دیگران ثابت کرد و امیدوارم بتوانیم در مرحله گروهی نیز عملکرد خوبی داشته باشیم و عقیده دارم با حضور کادرفنی و تلاش و غیرت بازیکنان استقلال می تواند در جمع ۴ تیم برتر حضور داشته باشد.

سرپرست مدیرعاملی استقلال در ادامه بیان کرد: هواداران استقلال نگران صعود تیم محبوب خود بودند اما ما به این تیم ایمان داشتیم و خوشحالم که در نهایت این صعود رقم خورد و به همین دلیل اینجانب به نمایندگی از باشگاه استقلال پاداش ۱۰۰۰ دلاری برای تیم در نظر گرفتم. همچنین از همه افرادی که در این مدت زحمت کشیدند مجددا تشکر می کنم. به ویژه آقای موسوی که در این مدت برای تیم و در کنار تیم زحمات زیادی را متحمل شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ایام فاطمیه امیر تتلو کوبی برایانت طرح گام کروناویروس علی دیواندری محمدرضا شجریان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خلیل زاده تابناک ورزشی استقلال لیگ قهرمانان آسیا ایام فاطمیه امیر تتلو کوبی برایانت طرح گام کروناویروس علی دیواندری محمدرضا شجریان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۱۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال

تیم ملی فوتسال ازبکستان با شکست ویتنام و صعود به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، سهمیه پنجم آسیا برای حضور در جام جهانی را زنده کرد.

تیم ملی فوتسال ازبکستان موفق شد ویتنام را شکست دهد و ضمن صعود به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، حضورش در جام جهانی را قطعی کند.

البته ازبکستان پیش از این به واسطه میزبانی جام جهانی 2024، حضورش در این تورنمنت قطعی بود و حالا با این پیروزی باعث شد تا یک سهمیه برای حضور در جام جهانی آزاد شود.

بنابراین مسابقات پلی آف میان چهار تیم حذف شده افغانستان، عراق، ویتنام و قرقیزستان شکل هیجان انگیزی به خود خواهد گرفت و حتی نفس‌گیر تر از رقابت‌های نیمه نهایی و فینال خواهد بود.

افغانستان روز جمعه (7 ثور) از ساعت (11:30 به وقت کابل) به مصاف عراق می‌رود و در صورت کسب پیروزی، برای صعود به جام جهانی به مصاف برنده دیدار قرقیزستان – ویتنام در روز یکشنبه (9 ثور) خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • امید افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی