Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@19:49:40 GMT

واکنش اردن به رونمایی از معامله ننگین قرن

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۱۷۱۹

واکنش اردن به رونمایی از معامله ننگین قرن

وزیر خارجه اردن به رونمایی از معامله ننگین قرن واکنش نشان داد. ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۴ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روسیاالیوم، «أیمن الصفدی» وزیر خارجه اردن گفت که صلح در خاورمیانه از طریق تشکیل دولت مستقل فلسطین به پایتختی قدس شرقی محقق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الصفدی تاکید کرد: راه حل تشکیل دو دولت حقوق مشروع ملت فلسطین به ویژه حق آنها در برخورداری از آزادی و تشکیل دولت در مرزهای چهارم ژوئن 1967 به پایتختی قدس شرقی را محقق خواهد کرد.

وزیر خارجه اردن درباره پیامدهای خطرناک هرگونه اقدام یکجانبه رژیم صهیونیستی با هدف تحمیل واقعیت‌هایی جدید مانند توسعه شهرک‌های صهیونیست نشین در سرزمین‌های اشغالی و هتک حرمت مقدسات هشدار داد و گفت که اردن اینگونه اقدامات را محکوم می کند.

الصفدی گفت که اردن تمام امکانات خود را برای حفاظت از قدس و مقدسات اسلامی و مسیحی در فلسطین و حفظ وضعیت تاریخی و قانونی موجود به کار خواهد بست.

وی تاکید کرد که اردن از هرگونه تلاش حقیقی برای تحقق صلح عادلانه و فراگیر و مورد قبول ملت‌ها حمایت خواهد کرد.

جهاد اسلامی: همه فلسطینیان با معامله قرن مخالفند

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90,1115,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" اخبار "فلسطین" اخبار "اردن"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا اخبار فلسطین اخبار اردن اخبار آمریکا اخبار فلسطین اخبار اردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۱۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردن: تا زمانی که اسرائیل وجود دارد، صلح وجود ندارد

آفتاب‌‌نیوز :

«ایمن الصفدی» وزیر امور خارجه اردن امروز (پنجشنبه) در سخنانی اعلام کرد خطر تشدید و گسترش جنگ غزه در منطقه، هر لحظه که تجاوزات ادامه می‌یابد، بیشتر می‌شود.

وی افزود: «تا زمانی که اسرائیل وجود دارد، صلح وجود ندارد و تا زمانی که اسرائیل به نادیده گرفتن حقوق فلسطینیان ادامه دهد، امنیت وجود ندارد.»

الصفدی خاطرنشان کرد: «شورای امنیت باید در مورد آتش بس تصمیمی الزام آور اتخاذ کند و نمی‌توان به اسرائیل اجازه حمله به رفح را داد.»

وزیر خارجه اردن تصریح کرد: «اسرائیل نزدیک به ۳۴ هزار فلسطینی از جمله ۱۳ هزار کودک و همین تعداد زن را در غزه به قتل رساند.»

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به وتوی قطعنامه فلسطین از سوی آمریکا
  • وزیر خارجه اردن به امیرعبداللهیان چه گفت؟
  • واکنش قطر به ناکامی شورای امنیت در تصویب قطعنامه عضویت فلسطین: روزی اندوه‌بار برای عدالت و شکستی برای تلاش‌های برقراری صلح در منطقه است
  • آسمان اردن مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نخواهد گرفت
  • وزیر خارجه اردن: اسرائیل با جنگ روانی بدنبال منحرف کردن اذهان از موضوع غزه است
  • آسمان اردن مورد سو استفاده اسراییل قرار نخواهد گرفت
  • واکنش بلینکن به حمله منتسب به رژیم صهیونیستی علیه ایران
  • اردن: تا زمانی که اسرائیل وجود دارد، صلح وجود ندارد
  • عکس/ دیدار وزرای خارجه ایران و اردن در نیویورک
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه اردن در نیویورک