Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر مصطفی سالاری در مراسم امضای تفاهم‌نامه بین سازمان تأمین اجتماعی، شهرداری تهران و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برای بیمه رانندگان حمل و نقل درون شهری گفت: این تفاهم‌نامه مبنایی برای بیمه رانندگان حمل و نقل درون شهری در سراسر کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری از همکاری شهرداری تهران و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برای شناسائی و معرفی رانندگان به سازمان تأمین اجتماعی تشکر کرد و گفت: برخی از افرادی که در سال‌های گذشته به عنوان راننده تاکسی ثبت نام کرده‌اند اکنون شغل دیگری دارند و بسیاری از رانندگان فعلی بیمه نیستند که با اجرایی شدن این تفاهم‌نامه شرایط برای جایگزینی رانندگان تاکسی با افرادی که شغل خود را تغییر داده‌اند فراهم می‌شود.

وی تأکید کرد: افرادی که تاکنون به عنوان راننده تاکسی تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی بوده‌اند اما به شغل دیگری اشتغال دارند می‌توانند از طریق شغل اصلی خود و یا انواع دیگری از بیمه تحت پوشش خدمات سازمان تأمین اجتماعی قرار گیرند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه بیمه رانندگان حمل و نقل عمومی درون شهری از جمله بیمه‌های دارای کمک دولت است، گفت: بخشی از حق بیمه این افراد توسط دولت پرداخت می‌شود و سازمان تأمین اجتماعی با امضای این تفاهم‌نامه از طریق مرجع رسمی رانندگان واقعی را شناسائی خواهد کرد و فرآیند معرفی رانندگان و شناسائی مشمولین اصلی این برنامه با تداوم ارتباط بین دستگاه‌های ذیربط به صورت دائمی انجام می‌شود.

مهدی جمالی نژاد، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نیز در این جلسه گفت: مسائل مختلفی برای همکاری مشترک با سازمان تأمین اجتماعی داریم که یکی از مهمترین آنها بیمه رانندگان حمل و نقل عمومی است و امروز گامی برای اجرای صحیح این برنامه برداشته می‌شود.

وی افزود: این موضوع از حدود 2 سال پیش در دستور کار قرار داشته است و پیگیری‌های فراوانی برای بیمه رانندگان واقعی صورت گرفته و زمینه اجرایی شدن این تفاهم‌نامه نیز در ماه‌های اخیر فراهم شده است.

پیروز حناچی، شهردار تهران نیز در این جلسه گفت: ۸۰ هزار راننده تاکسی در تهران داریم که ظرفیت استفاده از این توافقنامه برای ۵۰ هزار نفر از آنها فراهم می‌شود در حالی که در حال حاضر تنها حدود ۱۵ هزار نفر از رانندگان تاکسی بیمه هستند.

وی از همکاری سازمان تامین اجتماعی برای بیمه رانندگان تشکر کرد و گفت: کار ارزشمندی صورت گرفته و البته زمینه همکاری بیشتر با سازمان تأمین اجتماعی در سایر حوزه‌ها فراهم است و امیدواریم با همکاری بین بخشی خدمات مطلوب و رضایت بخشی به جامعه ارائه شود.

شهردار تهران اظهار داشت: امضای این تفاهم‌نامه از نمونه کارهایی است که بدون افزایش هزینه‌ها و با همکاری بین بخشی می‌توان رضایتمندی ایجاد کرد و خدمات را به نحو مطلوب به ذی‌نفعان واقعی ارائه داد.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 تامین اجتماعی مصطفی سالاری قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۱۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناترازی‌های مالی، منشا اصلی ناترازی برق در کشور

     به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون بازار برق شرکت مدیریت شبکه برق ایران امروز در نشست «فرآیند اصلاح ساز و کار‌های مالی صنعت برق» در مشهد گفت :‌ با اصلاح فرآیند‌های مالی، جریان نقدینگی در صنعت برق رشد محسوس می یابد و چالش‌های موجود در تولید و مصرف برطرف خواهد شد.   حمیدرضا باقری بیان کرد: با اصلاح فرآیند ساز و کار‌های مالی در صنعت برق و با توجه به اصلاح نرخ ترانزیت توزیع و انتقال، درصدی از وصول مطالبات قبوض برق به حساب جاری شرکت‌های توزیع واریز می‌شود تا هزینه‌های جاری آنها را پوشش دهد.   معاون بازار برق ایران ادامه داد: بقیه وصول مطالبات از قبوض، بعد از پرداخت حقوق و عوارض دولتی و مالیات بر ارزش افزوده به حساب‌های وکالتی آنها جهت خرید برق واریز می‌شود تا برق مورد نیاز مشترکین در درجه اول از بورس انرژی خریداری شود، در غیر این صورت باید با قیمت‌های بازار برق از مدیریت شبکه خرید کرده و به طور هفتگی مطالبات نیروگاه‌ها تسویه شود.   وی گفت: امسال مشترکین صنعتی۲ درصد و مشترکین اداری نیز باید دستکم پنج درصد از انرژی مورد نیاز خود را از تابلوی سبز بورس انرژی خریداری کنند، در غیر این صورت باید نسبت به ساخت سامانه خورشیدی اقدام نمایند.   باقری اظهار کرد: در صورت نخریدین انرژی از بورس یا تامین نشدن برق از محل انرژی‌های تجدیدپذیر، هزینه‌های خرید انرژی با توجه به نرخ تابلو سبز در صورت حساب ایشان منظور خواهد شد.   نشست فرآیند اصلاح ساز و کار‌های مالی صنعت برق با حضور مدیران و کارشناسان دفاتر بازار برق، فروش و خدمات مشترکین و امور مالی شرکت‌های برق استان‌های خراسان و اعضای کمیسیون بازار برق کشور در محل ستاد شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ناترازی‌های مالی، منشا اصلی ناترازی برق در کشور
  • تامین ۷ هزار دستگاه اتوبوس بین شهری، از وعده تا عمل
  • تسویه ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌ها
  • وعده تامین ۷ هزار دستگاه اتوبوس بین شهری
  • تسویه بیش از۲۱هزار میلیارد ریال ازمطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد تامین اجتماعی
  • تسویه بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی
  • ۲ همت از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌ها تسویه شد
  • تسویه بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد
  • نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ + جدول
  • امسال چند ماه می‌توانیم بیمه بیکاری دریافت کنیم؟