Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@14:40:41 GMT

آذربایجان غربی در مصرف گاز خانگی رکورد دار شد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۱۷۸۰

آذربایجان غربی در مصرف گاز خانگی رکورد دار شد

علیرضا شیخی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته آذربایجان غربی در بخش مصرف خانگی گاز با ۲۴ میلیون و ۲۵۰ متر مکعب گاز رکورد چندین ساله را شکست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه،  «علی رضا شیخی» امروز(۸ بهمن) در نشست خبری خود با خبرنگاران گفت: در آذربایجان غربی بیش از یک میلیون مشترک خانگی گاز وجود دارد که این تعداد مشترک در ۲۴ ساعت گذشته رکورد مصرف این سوخت را در چند سال اخیر شکستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی افزود: رسانه‌ها می‌توانند با امید افزایی و انعکاس واقعیت های موجود نقش خود را به عنوان یک رابط به خوبی ایفا کنند، اگر در این راستا تقوای قلم را رعایت کنند تا ما نیز شرمنده مردم نباشیم. 

این مسئول با بیان اینکه ما افرادی عملیاتی هستیم و تخصص انعکاس فعالیت‌های خود را به صورت گزارش نداریم، گفت: همین که شاهد هستیم استان ما با بالاترین مصرف گاز در سالهای گذشته با توجه به محدودیت‌های موجود در این سوخت توانسته است بدون قطعی گاز روزهای سرد زمستانی را سپری کند گواهی بر فعالیت شبانه روزی ما در این مجموعه است. 

وی تصریح کرد: بیشترین پیک مصرف ما ۲۴ میلیون و ۲۵۰ هزار متر مکعب در ۲۴ ساعت گذشته بود که رکورد مصرف گاز در استان را  در بخش خانگی شکست. 

بخشی با بیان اینکه باید زمینه های صرفه جویی در مصرف گاز خانگی هر چه زودتر فراهم شود، خاطرنشان کرد: یک میلیون مشترک داریم که اگر این مشترکین فقط یک متر مکعب صرفه‌جویی کنند شاهد اتفاق های خوبی خواهیم بود. 

 

وی اضافه کرد: همین گاز مایع که در دسترس است اگر صرفه جویی شود مصارف بهتری در صنعت خواهد داشت. 


مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: ۶ ماه سرد برای این استان در نظر گرفته شده است که باید تلاش شود با صرفه جویی هموطنان خود را در این روزهای سرد از نعمت گاز و منبع گرما محروم نکنیم. 

این مسول با اعلام برنامه های دهه فجر امسال اضافه کرد: بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۸۷ روستا و ۲۱۶ واحد صنعتی، پروژه گازرسانی به ۴۵ روستا و ۶۳ واحد صنعتی با اعتباری بالغ و ۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از جمله پروژه هایی است که در دهه فجر امسال اجرایی خواهد شد. 

وی ادامه داد: برای پروژه هایی که عملیات اجرایی آنها آغاز شده، اعتباری بالغ با ۲۰۸ میلیارد تومان برآورد شده است.

شیخی به عملکرد شرکت گاز در سال جاری اشاره کرد و گفت: در سال ۹۸ بیش از یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر شبکه گاز طبیعی در سراسر استان اجرا شده که با این حجم از اجرای شبکه مجموعه خط انتقال و شبکه گاز طبیعی در استان از ابتدا تاکنون به بیش از ۱۴ هزار و ۴۰۰ کیلومتر ارتقا یافته است. 


وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۴۴ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی به شبکه گاز کشور متصل شدند که می‌توان به نصب بیش از پانزده هزار و ۵۱۸ انشعاب گاز طبیعی در مجموع ۴۱ هزار و ۴۸۴ مشترکی جدید به مشترکین گاز طبیعی استان اضافه شده است، اشاره کرد. 


مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: یک هزار و ۱۲۰ روستا نیز از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند که با بهره برداری از پروژه های در دست اجرا برخورداری خانوارهای روستایی از گاز طبیعی از 68 درصد کنونی به بالای ۸۵ درصد ارتقا خواهد یافت که این رقم بالاتر از میانگین کشوری است.

پایان پیام/322

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما مسجد دهه فجر رویداد ملی فهما رویداد ملی فهما فهما ایام دهه فجر گازرسانی به روستاها آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۱۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در شبانه روز گذشته این خبرهابیشترین تعداد بازدید را درمیان خبرهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.     قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند ضرب الاجل یک هفته‌ای فرماندار میاندآب برای جمع آوری سد معبر دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی افزایش دمای هوای آذربایجان‌غربی حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد

دیگر خبرها

  • گران‌ترین پاداش صرفه جویی در مصرف برق مشخص شد | ۴۷ میلیون جایزه برای مشترکان خانگی
  • مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد
  • کم مصرفان برق خانگی، خودرو جایزه می‌گیرند!
  • جایزه خودرو برای صرفه‌جویی کنندگان در مصرف برق خانگی
  • با این نوشیدنی‌ها قند و شکر را کنار بگذارید
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • پیرمرد رکورد بردهای خانگی را حفظ کرد (عکس)
  • این گیاه یک جایگزین سالم برای قند مصنوعی
  • اجرای طرح پاداش مدیریت مصرف برق گسترده‌تر از ۲ سال گذشته