Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: مطابق مصوبه هیئت واگذاری این سازمان مکلف به عرضه سهام متعلق به دولت در شرکت‌های بیمه البرز و بیمه اتکایی امین شد.

بر این اساس سازمان خصوصی‌سازی در اجرای این تصمیم در کوتاه ترین زمان ممکن و مطابق مقررات  نسبت به انتشار آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار اقدام نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مطابق مقررات، قیمت و شرایط عرضه این دو بلوک از سوی این سازمان  اعلام و با هماهنگی شرکت بورس اوراق بهادار تهران و نیز شرکت فرابورس اطلاعیه عرضه آنها در بازار منتشر شد. متعاقب انتشار  اطلاعیه های عرضه این دو شرکت، با توجه به تعیین نرخ های جدید سود فروش اقساطی در قراردادهای واگذاری از سوی هیئت واگذاری و ضرورت اعمال این نرخ ها در شرایط عرضه این دو بلوک و اعلام آن به متقاضیان، این سازمان درخواست اصلاح اطلاعیه های عرضه را به بورس و فرابورس ارسال نمود، لیکن با توجه به مقررات بازار سرمایه امکان تغییر اطلاعیه های منتشر شده وجود نداشت.

از اینرو سازمان خصوصی سازی به منظور اجرای مصوبه هیئت واگذاری و رعایت صرفه و صلاح دولت، ناگزیر درخواست لغو اطلاعیه های عرضه این دو شرکت را به بازار ارسال کرد تا در اولین فرصت اطلاعیه جدید با اعمال نرخ های جدید سود فروش اقساطی، منتشر گردد.

در همین راستا اقدامات و هماهنگی های لازم با سازمان بورس در جریان است تا در کوتاه ترین زمان ممکن عرضه صورت گیرد.

این گزارش می افزاید: مجددا" تاکید می گردد سازمان خصوصی سازی به هیچ وجه از عرضه منصرف نشده و صرفا" به منظور رعایت کامل مقررات تاریخ  عرضه به تاخیر افتاده است. بدیهی است به محض اتمام فرآیندهای کار در سازمان بورس، تاریخ و شرایط عرضه به اطلاع عموم خواهد رسید.

گفتنی است انصراف سازمان خصوصی‌سازی از واگذاری سهام این دو شرکت بیمه‌ای در حالی اعلام شده است که این سازمان به تازگی و بدون توجه به توضیحاتی و تغییراتی که در اطلاعیه خود به آنها اشاره کرده است اقدام به درج آگهی واگذاری بلوک‌های 17.34درصدی بیمه البرز و 11 درصدی بیمه اتکایی امین به ترتیب در بورس و فرابورس کرده بود.

* تسنیم

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۱۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ درصد مجوز های صنفی البرز الکترونیکی شد

فرزین بهنام فر گفت: براین اساس در استان البرز رتبه هشتم کشور را در این زمینه کسب کردیم .

وی بیان کرد: یکی از اصلی ترین الزامات شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) بهبود فضای کسب و کار است که شاخص ها و مولفه های زیادی دارد.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان البرز گفت: بنابراین در تلاش هستیم تا جذب سرمایه گذار داخلی وخارجی، تسهیل گری و شفاف سازی هرچه بیشتر را در عرصه فضای کسب و کار داشته باشیم .

بهنام فر اضافه کرد: همچنین در سالجاری تمام برنامه ریزی ها صورت گرفته تا در جذب اعتبارات براساس جلساتی که با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز داشتیم این جذب به موقع انجام شود و پایان شهریورماه جاری مهلت زمانی لازم به شمارمی رود .

وی یاد آورشد: بنابراین مناقصه ها باید به موقع انجام  و استفاده از ظرفیت های مولد سازی در تمام زمینه به جد دنبال شود .

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان البرز در ادامه به اهمیت اجرای پروژه های مدرسه سازی اشاره کرد و افزود:  مشکلات مدارس را داریم حل می کنیم و اکنون برخی از مدارس مالک دیگری دارد بطوریکه  وراث آمده اند و ادعا درند که واگذار شود .

وی گفت: بنابراین  زمین های دیگری که شناسایی شده را در صددد هستیم برای این منظور معاوضه کنیم.

وی اضافه کرد: درسال جهش تولید با مشارکت مردم تمام برنامه ریزی ها و تلاش ها معطوف به تکمیل پروژه های نیمه تمام است .

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • رها سازی آب سد گلستان از فردا
  • رها سازی آب فردا از سد گلستان
  • (ویدئو) انتقاد خیابانی از واگذاری استقلال و پرسپولیس: این خصوصی‌سازی نیست
  • انتقاد جواد خیابانی از وضع خصوصی سازی سرخآبی ها + ویدئو
  • رئیسی کیا: شکست در واگذاری استقلال و پرسپولیس شکست خصوصی‌سازی است/ فدراسیون جلوی رقابت مالی ناسالم و پول پاشی را بگیرد
  • ابلاغ منشور اهداف و برنامه های عملیاتی HSE سازمان بنادر و دریانوردی
  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • واکنش وزارت ورزش به شایعات پتروشیمی و بانکی
  • ۸۵ درصد مجوزهای صنفی البرز الکترونیکی شد
  • ۸۵ درصد مجوز های صنفی البرز الکترونیکی شد