Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس پس از سال‌ها اختلاف امشب (سه‌‌شنبه) با «محمود عباس» تماس تلفنی برقرار کرد.

به نوشته پایگاه خبری معا، دو طرف در این تماس تلفنی در خصوص وحدت طرفین برای مقابله با طرح «معامله قرن» گفت‌و‌گو و رایزنی کردند.

اسماعیل هنیه در این مکالمه تلفنی گفت: «ما در یک جبهه مشترک برای حفاظت از مسأله فلسطین و حقوق کامل خود هستیم و هر طرحی که بخواهد حقوق ثابت و روشن مردم فلسطین را نقض کند، آینده‌ای نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او همچنین گفت که جنبش حماس آماده همکاری مشترک سیاسی و میدانی با جنبش فتح برای مواجهه با معامله قرن است و تمامی مردم فلسطین نیز بر همین موضع هستند.

«محمود عباس» نیز گفت: «ما بر موضع خود در رد معامله قرن و اقدام در جهت مقابله با آن ثابت قدم هستیم و از اقدام مشترک و همکاری در داخل و خارج علیه معامله قرن استقبال می‌کنیم.»

او بار دیگر دعوت شب گذشته خود برای نشست میان گروههای فلسطینی از جمله حماس در کرانه باختری را یادآور شد و اسماعیل هنیه نیز با استقبال از این نشست گفت که نمایندگان حماس در کرانه باختری شرکت خواهند کرد.

در پایان طرفین بر ادامه تماس‌ها و هماهنگی‌ها  توافق کردند.

تا کنون تقریبا تمامی رهبران فلسطینی از تمامی جناح‌ها با شدیدترین ادبیات علیه طرح «معامله قرن» که گفته شده امشب در واشنگتن رونمایی شود، موضع گرفته‌اند.

«عماد الآغا» از رهبران جنبش فتح مستقر در غزه نیز به المیادین گفته است که «مقابله با معامله قرن» گروههای فلسطینی را متحد کرده است. ساعتی پیش نیز جنبش حماس اعلام کرد که دعوت محمود عباس برای نشست فوق‌العاده در رام‌الله را پذیرفته و در آن شرکت خواهد کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۱۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیل هنیه با قالیباف دیدار کرد + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین، در این دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، خواستار برخورد جدی مجامع بین‌الملی با این جنایات و همچنین کمک دولت‌های اسلامی و مسلمانان در مردم غزه شد.

هنیه هم با تقدیر از حمایت‌های جمهوری اسلامی از مردم مظلوم فلسطین و غزه، مقاومت را تنها راه رهایی فلسطین از شر صهیونیست‌ها دانست.

کد خبر 841011 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها محمد باقر قالیباف فلسطین - اسماعیل هنیه خبر ویژه

دیگر خبرها

  • نخست‌ وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین معرفی شد
  • اسماعیل هنیه با قالیباف دیدار کرد + جزئیات
  • رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت حماس با قالیباف دیدار کرد
  • دیدار اسماعیل هنیه با رییس مجلس
  • اسماعیل هنیه با قالیباف دیدار کرد
  • دیدار اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • دیدار اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان
  •  اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار کرد
  • رهبر انقلاب در دیدار اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/ جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/ اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است
  • تصاویر| دیدار اسماعیل هنیه با وزیر امور خارجه