Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@03:34:13 GMT

گاز گرفتگی در سقز چهار نفر را روانه بیمارستان کرد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۱۸۵۳

گاز گرفتگی در سقز چهار نفر را روانه بیمارستان کرد

محمد دولتی شامگاه سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: غروب امروز چهار عضو  یک خانواده (یک زن و سه کودک ) در خیابان حضرت حمزه سقز بدلیل نشت منواکسید کربن مسموم شدند که با حضور عوامل اورژانس، مصدومین به بیمارستان تامین اجتماعی انتقال داده شدند.

وی با بیان اینکه این چهار نفر در منزل شخصی خود دچار گاز گرفتگی شدند، سرپرست خانواده بعد از دقایقی در منزل حاضر شد و از این حادثه مطلع شدند که بلافاصله با گزارش این حادثه، نیروهای اورژانس، آتش نشانی و شرکت گاز سقز به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عدم رعایت یکسری از موارد ایمنی باعث این حادثه شد، اضافه کرد: دلیل اصلی این حادثه نصب تبدیل به دودکش آبگرمکن و بررسی نکردن دودکش ها بود که از لحاظ ایمنی، بخاری و دودکش ها با این وضعیت نا ایمن هستند.

دولتی با اشاره به اینکه وضعیت این چهار نفر بعد از انتقال به بیمارستان مطلوب است، افزود: شرکت گاز بلافاصله گاز این واحد مسکونی را قطع و به ساکنین آن تذکر داد تا موارد ایمنی را رعایت نکنند گاز مصرفی برای آنها وصل نخواهد شد.

رییس سازمان آتش نشانی سقز با اشاره به اینکه سرمای هوا باعث وارونگی هوا می شود، تاکید کرد: شهروندان موارد ایمنی از جمله بررسی دودکش های بخاری و آبگرمکن را رعایت کنند تا حادثه ناگواری رخ ندهد.

وی به شهروندان توصیه کرد، لطفا با توجه به برودت هوا نسبت به بازدید دوره ای در فواصل زمانی کوتاه از سالم بودن اتصالات بخاری و آب گرمکن و لوله های خروجی دود اطمینان حاصل کنید.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

برچسب‌ها آتش‌نشانی کردستان سازمان اورژانس کشور گازگرفتگی سقز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی کردستان سازمان اورژانس کشور گازگرفتگی سقز آتش نشانی کردستان سازمان اورژانس کشور گازگرفتگی سقز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۱۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر شبکه بهداشت و درمان فریمان گفت: حاج حسین هروی؛ این مبلغ را در قالب خرید تجهیزات و ملزومات پزشکی و مواد مصرفی مورد نیاز شامل تهیه یو پی اس، تجهیزات مورد نیاز اتاق عمل چشم پزشکی و قطعات دستگاه‌های دیالیز به بیمارستان حضرت زهرا (س) اختصاص داد.

 محمود ولایتی مقدم با قدردانی از اقدام خیرخواهانه این خیر افزود: امیدوارم با عنایت بیشتر خیرین سلامت به مقوله بهداشت و درمان، شاهد تحولات خوبی در راستای بهبود ارائه خدمات در حوزه سلامت شهرستان فریمان باشیم.

دیگر خبرها

  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • ورود ناگهانی خودروی در حال سوختن به محوطه یک رستوران در رشت
  • برق گرفتگی در مریوان حادثه آفرید
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز آزادراه کرج_قزوین
  • برق گرفتگی جان خیاط را گرفت
  • خیس بودن کف کارگاه خیاطی، حادثه آفرید
  • امدادرسانی به ۱۰۳ حادثه توسط آتش‌نشانان اصفهان در هفته گذشته