Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@12:35:03 GMT

ایران: معامله قرن، خیانت قرن است

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۱۸۵۷

ساعت24-سخنگوی وزارت خارجه، طرح «معامله قرن» را «خیانت قرن» در حق مردم فلسطین و امت اسلامی توصیف کرد.

سیدعباس موسوی، سخنگوی وزارت خارجه طرح صلح پیشنهادی آمریکا موسوم به «معامله قرن» را «خیانت قرن» در حق مردم فلسطین و امت اسلامی توصیف کرد و خواستار مقابله دولت‌ها و ملت‌های آزاده منطقه و جهان با این طرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه "سرزمین فلسطین ازآنِ مردم فلسطین است"، گفت: رژیم صهیونیستی رژیمی غاصب و اشغالگر است و تنها راه حل بحران فلسطین برگزاری همه‌پرسی در میان ساکنان اصلی سرزمین فلسطین خواهد بود و اینگونه طرح‌های خباثت‌آمیز محکوم به شکست است.

موسوی با بیان اینکه "از دیدگاه جمهوری اسلامی ایران مساله فلسطین و قدس شریف مساله اول جهان اسلام است"، افزود: جای تاسف است که برخی کشورهای اسلامی با فراموشی این آرمان که آینده و حیثیت مسلمانان و کشورهای اسلامی را نشانه رفته است، دشمن را جای دوست نشانده و بیش از ۷۰ سال جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی را عامدانه یا از روی غفلتی راهبردی به فراموشی می‌سپارند.

سخنگوی دستگاه سیاست خارجی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با توجه به فوریت و اهمیت مساله فلسطین و توطئه عظیمی که پشت سر به اصطلاح معامله قرن ضد امت اسلامی نهفته است، آمادگی دارد تا صرف نظر از اختلافات خود با برخی کشورهای منطقه که بسیاری از این اختلافات برساخته غاصبان قدس شریف و معامله گران حیثیت، آبرو و ناموس مسلمانان است، برای وحدت جهان اسلام و به منظور مقابله با توطئه بزرگی که کیان امت اسلامی را به خطر افکنده است در هر سطحی همکاری کند.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سید عباس موسوی احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۱۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق دفاع در مقابل تجاوز اسرائیل بود

 مولوی سید عبدالصمد ساداتی بیان کرد: هر کشوری حق دارد در مقابل تهاجم و تجاوز از خود دفاع کند از این جهت وعده صادق پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران به جنایات و زورگویی اسراییل ؛ مشروع است.
 
وی افزود: عملکرد سیاه و کارنامه ننگین رژیم صهیونیستی قابل دفاع نیست، کشورهای مدعی حقوق بشر از جمله آمریکا و کشورهای غرب در حالی اقدام متقابل و بدون خسارت ایران را محکوم کردند که خود نظاره‌گر کشتار غیرنظامیان در غزه هستند.
 
امام‌‌جمعه اهل سنت سراوان ادامه داد: جایی که اطفال و زنان مسلمان به خاک و خون کشیده و آواره می‌شوند برای آنان اهمیتی ندارد و حقوق بشر مطرح نیست.
 
مولوی ساداتی تصریح کرد: رژیم اسراییل کودکان و زنان را قتل عام می‌کند اما بیشتر باعث تأسف است که برخی از کشورهای اسلامی منطقه در همان سمتی ایستاده‌اند که دشمنی آنان بر مسلمانان آشکار است.
 
وی اذعان کرد: ضعف سازمان‌های بین‌المللی و غفلت کشورهای اسلامی باعث شده رژیم اسراییل به جنایات خود ادامه دهد و مسلمانان در سرزمین‌های خود توسط آمریکا و کشورهای غربی تحت ظلم و ستم قرار گیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تثبیت قدرت ایران در خاورمیانه/ هیچ اقدامی علیه منافع ملی ما بی پاسخ نخواهد ماند
  • تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان در حل مشکلات منطقه موثر است
  • معاون سیاسی طالبان: کشورهای اسلامی باید از فلسطین حمایت کنند
  • رئیسی در پاکستان : رژیم صهیونیستی از اختلافات میان کشورهای اسلامی سوءاستفاده می‌کند
  • اقتصاد اسلامی بدون وضو!
  • رئیسی عازم پاکستان و سریلانکا شد/ رئیس جمهور: ایران مصمم به برداشتن گام‌های جدید در توسعه روابط با کشورهای همسایه است
  • اخبار سفر رئیس‌جمهور به پاکستان / رئیسی: ایران مصمم به برداشتن گام‌های جدید در توسعه روابط با کشورهای همسایه است
  • نگاه کرامت‌مندانه ایران به کشورهای همسایه برای تشکیل یک منطقه قوی
  • ایران مصمم به برداشتن گام‌های جدید در توسعه روابط با کشورهای همسایه است
  • عملیات وعده صادق دفاع در مقابل تجاوز اسرائیل بود