Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

محمود عباس:
معامله قرن به زباله دان تاریخ می‌پیوندد
سیلی ترامپ را در آینده با چندین سیلی پاسخ خواهیم داد

محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به رونمایی معامله ترامپ گفت: معامله قرن اجرایی نخواهد شد و ملت ما آن را به زباله دان تاریخ خواهد انداخت و راهبرد ما بر ادامه دادن به مبارزه تا پایان دادن به اشغالگری اسراییل تاکید می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدس برای فروش نیست و معامله شما اجرایی نخواهد شد... این سیلی ترامپ را در آینده با چندین سیلی پاسخ خواهیم داد. با شهدا و اسرا پیمان بستیم که فداکاری هایشان هدر نخواهد رفت. ما از همان ابتدا با معامله مخالفت کردیم.

محمود عباس بیان داشت: اروپا دارد متوجه این مساله می شود که در گذشته به ما ظلم کرده است. ما از امریکا بسیار رنج کشیدیم این کشور از ارتباط میان ما و دادگاه کیفری بین المللی جلوگیری می کرد. وجدان جامعه جهانی در حال بیدار شدن است و ما به راه خود برای رسیدن به حقوقمان ادامه می دهیم.

وی خاطرنشان کرد: جهان متوجه شد که ما ملتی مانند دیگر ملت ها هستیم و حق زندگی داریم اما امریکا به این امر رضایت نمی دهد. ما به کشوری به مساحت 22 درصد از فلسطین رضایت دادیم اما ترامپ می خواهد این را نیز از ما بگیرد.

عباس افزود: پیروزی با ملت فلسطین خواهد بود و به دولت فلسطینی به پایتختی قدس شریف پایبند هستیم و توطئه‌ها برای از بردن موضوع فلسطین با شکست مواجه خواهد شد و از بین می‌رود. برای سرنگون کردن توطئه‌های اسرائیل اولویت را به جبهه مقاومت می‌دهیم.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: هیچ چیز جدیدی در طرح ترامپ نسبت به آن چیزی که دو سال پیش شنیده بودیم وجود نداشت و طی این دو سال موضع ما تغییری نکرده و امروز نیز هرگز تغییر نخواهد کرد. وحدت ما ظلم و اشغالگری را سرنگون خواهد کرد و آمریکا به همراه انگلیس اعلامیه بالفور را ایجاد کرد و طرحی که امروز رونمایی شد آغاز اجرای آن بود.

وی گفت که با جنبش مردمی مسالمت‌آمیز با طرح ترامپ مقابله خواهیم کرد و به برگزاری انتخابات ریاستی و پارلمانی در کرانه باختری، غزه و قدس پایبند هستیم. باید در راستای پایان اشغالگری و ایجاد استقلال و تغییر نقش وظایف تشکیلات خودگردان حرکت کنیم.

محمود عباس گفت: مخالف این هستیم که واشنگتن تنها میانجی در مذاکرات باشد و آماده مذاکره با اسرائیل تحت نظارت کمیته چهار جانبه هستیم. مذاکرات فلسطینیان را با هدف ایجاد یکپارچگی آغاز می‌کنیم و در نشست امروز تمامی گروه‌های فلسطینی حضور داشتند.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اضافه کرد: به تلاش خود برای ایجاد دولت فلسطینی مستقل به پایتخت قدس شرقی ادامه خواهیم داد و از اصول خود کوتاه نخواهیم آمد. با هنیه برای برگزاری دیداری در غزه به توافق رسیدیم.

 

حزب‌الله لبنان: طرح آمریکا موسوم به معامله قرن، معامله ننگین و خیانت حاکمان عرب است

جنبش حزب‌الله لبنان طرح تحمیلی آمریکا موسوم به «معامله» قرن را طرح ننگ‌آور دولت این کشور دانست و گفت که اگر خیانت برخی از حکام عرب نبود، این طرح تحمیل نمی‌شد.

این جنبش شامگاه سه شنبه (هشتم بهمن) در بیانیه‌ای اعلام کرد که «این معامله ننگین گام بسیار خطرناکی است و بازتاب‌های بسیار بدی بر آینده منطقه و ملت‌های آن خواهد داشت».

حزب الله لبنان تأکید کرد: «اگر هم‌دستی و خیانت برخی رژیم‌های عربی که به صورت علنی و مخفیانه در این توطئه دست دارند، وجود نداشت، این معامله شکل نمی‌گرفت».

این جنبش تأکید کرد که ملت‌های منطقه هرگز این حکام و رژیم‌هایی را که در این توطئه سهیم بودند، نخواهد بخشید؛ حکامی که تاریخ درازی از کوتاهی در خون شهداء در کارنامه خود را دارند.

 

موسوی: آماده همکاری در هر سطحی برای مقابله با این توطئه بزرگ ضد کیان امت اسلامی هستیم

سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه طرح صلح تحمیلی آمریکا موسوم به "معامله قرن" را "خیانت قرن" در حق مردم فلسطین و امت اسلامی توصیف کرد و خواستار مقابله دولت ها و ملت های آزاده منطقه و جهان با این طرح ننگین شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه سرزمین فلسطین از آن مردم فلسطین است، گفت: رژیم صهیونیستی رژیمی غاصب و اشغالگر است و تنها راه حل بحران فلسطین برگزاری همه پرسی در میان ساکنان اصلی سرزمین فلسطین خواهد بود و اینگونه طرح های خباثت آمیز محکوم به شکست است.

موسوی با بیان اینکه از دیدگاه جمهوری اسلامی ایران مساله فلسطین و قدس شریف مساله اول جهان اسلام است، افزود: جای تاسف است برخی کشورهای اسلامی با فراموشی این آرمان که آینده و حیثیت مسلمانان و کشورهای اسلامی را نشانه رفته است، دشمن را جای دوست نشانده و بیش از ۷۰ سال جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی را عامدانه و یا از روی غفلتی راهبردی به فراموشی می سپارند.

سخنگوی دستگاه سیاست خارجی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با توجه به فوریت و اهمیت مساله فلسطین و توطئه عظیمی که پشت سر به اصطلاح معامله قرن ضد امت اسلامی نهفته است، آمادگی دارد تا صرف نظر از اختلافات خود با برخی کشورهای منطقه که بسیاری از این اختلافات بر ساخته غاصبان قدس شریف و معامله گران حیثیت، آبرو و ناموس مسلمانان است، برای وحدت جهان اسلام و به منظور مقابله با توطئه بزرگی که کیان امت اسلامی را به خطر افکنده است در هر سطحی همکاری نماید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ایام فاطمیه امیر تتلو کوبی برایانت طرح گام کروناویروس علی دیواندری محمدرضا شجریان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر ترامپ نتانیاهو اسرائیل آمریکا ایام فاطمیه امیر تتلو کوبی برایانت طرح گام کروناویروس علی دیواندری محمدرضا شجریان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۱۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دفاع عازم قزاقستان شد

امیر آشتیانی به منظور شرکت در اجلاس وزاری دفاع پیمان شانگهای عازم قزاقستان شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به‌منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، تهران را به مقصد آستانه پایتخت قزاقستان ترک کرد.

سخنرانی و گفت‌وگو با وزرای دفاع حاضر در این اجلاس از برنامه‌های امیر آشتیانی در این سفر خواهد بود.

بر اساس این گزارش،‌ سازمان همکاری‌های شانگهای(SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده‌ است، استفاده از ظرفیتهای سازمان شانگهای به منظور تحکیم و اعتماد سازی بیشتر به منظور توسعه وگسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی با کشورهای عضو، فرصتهای جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها در حوزه دفاعی و نظامی قرار داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • امیر آشتیانی عازم قزاقستان شد
  • وزیر دفاع عازم قزاقستان شد
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • واکنش طالبان به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • از مبارزه حق طلبانه فلسطین حمایت می کنیم
  • کابل: از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین حمایت می‌کنیم
  • زباله سوزهای مدرن چطور کار می کنند؟ | تجربیات کشورهای مدرن در زمینه مقابله با پسماندهای به درد نخور