Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فرهنگی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) دستجات عزاداری و سوگواری بانوی دو عالم در شهر ایلام برپا می‌شود. به گزارش ایکنا از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی عزیزی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام امروز هشتم بهمن ماه، اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) دسته‌های عزاداری و سوگواری فردا چهارشنبه از ساعت ۹:۳۰ از میدان ۲۲ بهمن حرکت و در مسجد صاحب الزمان (عج) اقامه‌ عزا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: این برنامه با مشارکت هیات‌های مذهبی شهر ایلام برگزار می‌شود و مردم ولایت‌مدار ایلام بار دیگر ارادت خود را بانوی دوعالم نشان می‌دهند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت: علاوه بر این برنامه‌های ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در اماکن مذهبی و بقاع متبرکه استان در حال برگزاری است. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا ایلام فرهنگی شهادت فاطمه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۱۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهم فروردین سالروز قیام سالروز قیام و حرکت بزرگ انقلابی مردم یزد

به گزارش خبرگزاري صداوسيما مرکز يزد ،قیام تاریخ‌ساز مردم مومن و ولایتمدار یزد در دهم فروردین ۱۳۵۷ به مناسبت چهلم شهدای تبریز نقطه عطفی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی است که باعث انسجام بیشتر حرکت مردم سراسر کشور به سمت پیروزی انقلاب شد. 
در این روز سرنوشت‌ساز مردم قهرمان یزد به دعوت سومین شهید محراب حضرت آیت‌الله محمد صدوقی (ره) در مسجد روضه محمدیه (حظیره) که به پایگاه انقلاب اسلامی در استان یزد شهرت یافته است، اجتماع کردند که این حضور گسترده آحاد مردم در قیام دهم فروردین رژیم پهلوی را به وحشت انداخت.
در این مراسم پس از سخنرانی تاریخی حجت‌الاسلام کاظم راشد یزدی در خصوص اوضاع و احوال کشور، مردم مومن که به شدت از رفتار طاغوت در سرکوب انقلابیون تبریزی خشمگین شده بودند، از مسجد خارج و در حیاط مسجد حظیره با شعار‌های انقلابی تنفر خود را نسبت به رژیم ستم شاهی ابراز کردند.
سپس عده‌ای با شعار‌های مختلف از مسجد خارج شدند و به سمت میدان شهدا کنونی و میدان امیرچقماق حرکت کردند و به تدریج به جمعیت تظاهرکنندگان اضافه شد که در این شرایط نیرو‌های نظامی و امنیتی وارد عمل شدند و با وجود پاشیدن آب داغ توسط ماشین‌های آتش‌نشانی، جمعیت پراکنده نشد و نظامیان اقدام به تیراندازی کردند که تعدادی از شرکت کنندگان در این راهپیمایی به شهادت رسیدند.
در قیام تاریخی مردم یزد ماموران رژیم شاه رضا نامداری، شهریار مرادی، مهدی قدک فروشان و حسین پارساییان را به شهادت رساندند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فال انبیا فردا جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • دهم فروردین سالروز قیام سالروز قیام و حرکت بزرگ انقلابی مردم یزد
  • برگزاری مراسم لیالی قدر در ۲۰۰ مسجد و هیئت مذهبی شهرستان قائنات
  • سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع)
  • مشکلات مسجد تاریخی جامع سمنان زیر ذره بین جمعی از موثرین و مطالبه گران سمنانی!
  • داستان جمکران| روایت تصویری بنای مسجد مقدس جمکران
  • فال انبیا فردا پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • هیات‌های مذهبی استان بوشهر در انتظار حمایت‌های دولتی
  • فال انبیا فردا چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • افتتاح مسجد صاحب الزمان (عج) دشت سر آمل