Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرنی مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: تیم طناب کشی بانوان هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان مهاباد (قهرمان شمالغرب کشور) به مسابقات نهایی و قهرمانی کشور جام خوشه چین اعزام شد.

او با بیان اینکه این رقابت‌ها ۱۰ تا ۱۲ بهمن ماه به میزبانی شهرستان شیراز در استان فارس برگزار می‌شود، اضافه کرد: تیم مهاباد در المپیاد ورزشی روستائیان که ۲۲ الی ۲۵ آبان ماه به میزبانی ارومیه برگزار شد به مقام قهرمانی رسید و جواز حضور در المپیاد ورزشی روستائیان شمالغرب کشور را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طناب‌کشی، ۲ گروه پنج تا هشت نفره رودروی یکدیگر قرار می‌گیرند و هر گروه یک سر طناب را در دست گرفته و با شروع مسابقه طناب را به سوی خود می‌کشند؛ گروهی که بتواند تیم مقابل را به طرف خود کشیده و از خط وسط زمین رد کند برنده میدان خواهد شد.

بیش از ۱۵۰ نوع بازی سنتی در ایران وجود دارد که به مرور زمان و تغییر شیوه‌های زندگی، نسل امروز با بسیاری از آن‌ها بیگانه است.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان بومی محلی مسابقات طناب کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۲۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی جودو مردان و بانوان ایران امروز راهی هنگ کنگ خواهند شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سی و‌دومین دوره مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان آسیا در حالی یکم تا چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به میزبانی کشور هنگ کنگ برگزار خواهد شد که تیم ملی جودو کشورمان با ترکیب ۱۱ جودوکار در بخش مردان و بانوان قرار بود بامداد امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه به این رقابت‌ها اعزام شوند، اما با توجه به بارش شدید باران و وقوع سیلابی بی‌سابقه در کشور امارات، تمام پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی دبی لغو شد و پرواز تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان نیز لغو شد.


امابا توجه با زمان باقی مانده تا شروع مسابقات، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان با مسوولان اتحادیه جودو آسیا هماهنگی‌های لازم را جهت حضور در مراسم وزن کشی مسابقات انجام داد و در نهایت بلیط اعزام تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان صادر شد تا جودوکاران کشورمان ساعت ۱۸ امروز پنج شنبه (۳۰ فروردین ماه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) ابتدا به فرودگاه دبی سفر خواهند کرد و پس از آن به مقصد هنگ کنگ اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • تیم ملی جودو مردان و بانوان ایران امروز راهی هنگ کنگ خواهند شد
  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • آغاز رقابت دستجات آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • آغاز مسابقات گروه‌های آزاد اسکیت سرعت دختران و پسران
  • ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی اهدا شد
  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد
  • کیومرث هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم
  • اعزام تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی به مسابقات قهرمانی کشور
  • اهدای ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی